شناسهٔ خبر: 21642 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کشورهای جهان با خدمات چاپ و نشر کشورمان آشنا می‌شوند

Printed in IRAN نشریه تخصصی به زبان انگلیسی در حوزه کتاب و نشر است که توانمندی‌ها و امکانات تولید آثار مکتوب و خدمات چاپ کشورمان را به ناشران و مؤسسات دیگر کشورهای جهان معرفی می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛  Printed in IRAN نشریه‌ای تخصصی در حوزه کتاب و نشر است که به منظور معرفی قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات تولید آثار مکتوب، خدمات چاپ و انتشار کشور به ناشران و مؤسسات دیگر کشورهای جهان و ایجاد پل ارتباطی بین موسسات داخلی و خارجی به صورت دوماهنامه به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.

این مجله‌ در 64 صفحه تمام رنگی در قطع 31 در 28 سانتیمتر در تیراژ 5000 نسخه همراه با لوح فشرده منتشر می‌شود و مخاطبان اصلی آن، ناشران، پدیدآورندگان، سردبیران، پژوهشگران، توزیع‌کنندگان، کتابفروشان، کتابداران، بازاریابان، متخصصان نشر، متخصصان چاپ و همه کسانی هستند که به صورت حرفه‌ای با صنعت چاپ و نشر ارتباط دارند.

مطالب متنوعی از جمله اخبار، گزارش‌ها، معرفی نویسندگان، هنرمندان، ناشران، موسسات فرهنگی و انتشارات و ...، معرفی کتاب، پوشش رویدادها: نمایشگاه‌ها، جشنواره‌های فرهنگی و هنری، فستیوال‌ها، کنفرانس‌ها و همایش‌ها، جوایز و ...، نسخ خطی، تبلیغات و ... در این نشریه درج شده است.

ویژه‌نامه Printed in IRAN برای نمایشگاه کتاب فرانکفورت (16 تا 20 مهرماه) در دست آماده‌سازی است و آنجا توزیع خواهد شد.

پس از پایان نمایشگاه نیز یکهزار نسخه از ویژه‌نامه با پست سفارشی برای افراد و موسسات شاخص در حوزه بین‌الملل چاپ و نشر ارسال خواهد شد. این ویژه‌نامه به همت امیر صالحی طالقانی مدیر انتشارات بین‌المللی نحل منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.printediniran.com مراجعه کنند.

نظر شما