شناسهٔ خبر: 17534 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اکران عید فطر «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» قطعی شد

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» ساخته بهروز افخمی در گروه فرهنگ برای اکران عید فطر ثبت شد وفیلم «دربست آزادی» از چهارشنبه ۲۸ خرداد، جایگزین فیلم «اشباح» می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش  درباره مصوبات جلسه ۲۶ خردادماه این شورا گفت: قرارداد فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی در گروه فرهنگ برای اکران عید فطر ثبت شد.

وی افزود: همچنین فیلم «دربست آزادی» به کارگردانی مهرشاد کارخانی از چهارشنبه ۲۸ خردادماه جایگزین فیلم سینمایی «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی درگروه آزادی می‌شود.

فرجی خاطرنشان کرد: همچنین در مورد اکران ماه رمضان و  فیلم «رد کارپت» ساخته رضا عطاران در ماه رمضان اکران شود طرح موضوع شد.

وی افزود: رضا سعیدی‌پور مدیرعامل پردیس سینمای آزادی و هادی منبتی مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر در خصوص مشکلات و موضوعات اکران طرح موضوعی کردند و درخواستی داشتند که در برخی از سالن‌‌های سینمایی آزادی و پردیس‌های متعلق به شهرداری اکران به صورت چرخشی انجام شود که نتیجه آن به جلسه هفته آینده موکول شد.

با این وجود چهار فیلم از ۵پنج فیلم اکران عید فطر مشخص شد. پیش از این قرارداد اکران فیلم‌های سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی در گروه استقلال، فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی در گروه سینمایی آزادی، فیلم «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی در گروه سینمایی آفریقا  ثبت شده بود.

نظر شما