شناسهٔ خبر: 16887 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عصر شعر مهدوی «وقتی بیایی» با حضور شاعران برجسته‌ی کشور برگزار می‌شود

محمد غفاری دبیر اجرایی عصر شعر مهدوی ،گفت: عصر شعر مهدوی با عنوان «وقتی بیایی» با حضور شاعران برجسته‌ی کشور بیستم خرداد ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محمد غفاری دبیر اجرایی عصر شعر مهدوی با تشریح جزئیات این مراسم،گفت:در این مراسم که با حضور زائران مسجد مقدس جمکران در صحن اصلی این مسجد تشکیل می‌شود، شاعران نام آشنای کشور همچون یوسفعلی میرشکاک، محمد علی مجاهدی، ابوالقاسم حسینجانی، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی، مرتضی امیری اسفندقه، قربان ولیئی، سید حمیدرضا برقعی، جواد محمد زمانی، میلاد عرفان‌پور، سید محمد جواد شرافت و احمد علوی به شعرخوانی خواهند پرداخت.

وی افزود: رویکرد اصلی این عصر شعر همانگونه که از عنوان آن -وقتی بیایی- پیداست، توجه به اشعاری است که امیدبخش و حرکت آفرین هستند و از سیاه نمایی و مضامین ضد انتظار فاصله گرفته‌اند.

دبیر اجرایی عصر شعر مهدوی همچنین  از رونمایی کتاب "مجموعه اشعار مهدوی با عنوان «وقتی بیایی»" در این مراسم خبرداد و افزود: این کتاب مجموعه اشعار ویژه همایش منتشر شده است که در این مراسم با حضور اساتید و شاعران برجسته از آن رونمایی و به همراه نشریه‌ی تخصصی «قول خدا» عرضه خواهد شد.

غفاری یاد آور شد: عصر شعر «وفتی بیایی» با مساعدت شبکه فرهنگی مهدی‌یاران، به همراه گروه فرهنگی هنری مرز و واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری روز سه شبه ۲۰ خردادماه از ساعت ۱۷ در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما