شناسهٔ خبر: 16750 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اتمام دانشکده مهدویت به 15 میلیارد تومان اعتبار نیازمند دارد

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود در فارس گفت: برای اتمام دانشکده مهدویت به 15 میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم که تاکنون یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان آن تأمین شده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی‌رضا حدائق بعد از ظهر امروز در جلسه نکوداشت دهه مهدویت اظهار داشت: این بنیاد از سال ۸۴ در راستای تربیت مبلغان مهدوی کارهای ارزشمندی را انجام داده است و در حال حاضر یک‌هزار و ۱۵۰ مهدی‌یاور دائم ماهانه، ۲۵۰ مهدی‌یاور بانکی و ۵۰۰ مهدی‌یاور متناوب در بنیاد فعال هستند که در روز میلاد امام عصر(عج)، از بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ مهدی‌یاور شیراز تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه این بنیاد با همکاری کانون مساجد فارس برنامه‌های متنوعی را در دهه مهدویت در سطح شهر اجرا می‌کند، افزود: نمایشگاه تخصصی کتاب ویژه امام زمان(ع) از ۱۳ تا ۲۳ خرداد ماه جاری در این بنیاد برپا می‌شود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود در فارس با بیان اینکه این بنیاد آمادگی اعزام مربیان و اندیشمندان مهدویت را به محافل و جشن‌های خانوادگی را دارد، اضافه کرد: مهمترین برنامه این بنیاد ساخت دانشکده تخصصی مهدویت برای نخستین‌بار در جهان اسلام در سومین حرم اهل بیت(ع) است که برای اتمام آن به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم و تاکنون یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن توسط مهدی‌یاوران پرداخت شده است.

حدائق به اجازه آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله سیستانی به اختصاص یک‌سوم حق امام برای ساخت این دانشکده اشاره کرد و بیان داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته با شورای شهر شیراز قرار است یک‌میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد.

نظر شما