شناسهٔ خبر: 15904 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دستگاه‎ها و نهادها برای برگزاری باشکوه بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام بکوشند

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر همکاری همه دستگاه ها برای برگزاری باشکوه بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام گفت: دعوت از متسابقان مسابقات بین المللی قرآن، امسال 5 ماه زودتر از همیشه آغاز و به طور رسمی دعوتها از آذرماه سال 92 آغاز شده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، ولی یاراحمدی، دبیر سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در نشست سراسری مسئولان کمیته ها و کارگروه های ستاد برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: همه دستگاه ها، نهادها، مسئولان کمیته ها باید تلاش کنند، این دوره از مسابقات با معنویت بالا و به طرز باشکوهی در شأن قرآن کریم و نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
 
وی با بیان اینکه کار برخی از  کمیته ها پس از پایان سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم آغاز شده، افزود: کمیته فنی و کمیته پژوهش های قرآنی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بلافاصله پس از اتمام مسابقات قبلی ،کار خود را آغاز کردند و چاپ فراخوان مقالات و پوستر همایش بین المللی پژوهش های قرآنی در آبان ماه سال گذشته انجام شده است.
 
یاراحمدی با بیان اینکه فرآیند دعوت از متسابقان خارجی امسال 5 ماه زودتر آغاز شده است، افزود : هم اکنون  دوهفته مانده به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم ، تعداد قابل توجهی از متسابقان خارجی، برای حضور، اعلام آمادگی کرده اند.
 
دبیر سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با اعلام اینکه در جلسات ستاد برگزاری مسابقات شرح وظایف کمیته ها تبیین و ابلاغ شده و نقطه نظرات هریک از کمیته ها اخذ شده است، افزود: امسال شاخص های کیفی کمیته ها مشخص شده است و ملاک ارزیابی ها پس از اتمام مسابقات از سوی کمیته بازرسی، براساس این شاخص ها خواهد بود که در دو بخش عمومی و اختصاصی خواهد بود.

نظر شما