شناسهٔ خبر: 14953 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۴۵۰۰ غرفه در نمایشگاه کتاب

مدیر کمیته اجرایی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از اجرای ۴۵۰۰ غرفه در این دوره از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ «حسین صفری» مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت‌: امسال ۴۵۰۰ غرفه در کل نمایشگاه کتاب و در بخش‌های مختلف شامل ناشران عمومی،‌ آموزشی، دانشگاهی،‌ کودک‌ونوجوان، بین‌المللی، عربی،‌ ارزی و ریالی و ... اجرا شد. اجرای غرفه‌ها در نمایشگاه کتاب به پایان رسیده و اتحادیه‌ها در بخش‌های مختلف در حال تحویل غرفه‌ها به ناشران هستند.

به گفته صفری، ۴۵۰۰ غرفه در ۱۲۵ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی داخل شبستان و فضای محوطه مصلی امام خمینی (ره) اجرا شده است.حضور اکیپ‌های نظارتی اداره برق در نمایشگاه

حضور ۱۴۰ ناشر در بخش آموزشی

حدود ۱۴۰ ناشر در بخش آموزشی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و تحویل غرفه‌های این بخش از روز یک‌شنبه ۳۱ فروردین‌ آغاز شد.

«محمدحسین متولی» رییس هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران آموزشی و مسئولان بخش ناشران آموزشی در نمایشگاه،‌ در این باره گفت: حدود ۱۴۰ ناشر در ۴۶۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی در مصلی امام خمینی (ره) به عنوان ناشران بخش آموزشی مستقر خواهند شد.

وی افزود: تحویل غرفه به ناشران این بخش نیز هم‌زمان با سایر بخش‌ها از روز یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت آغاز شده و بسیاری از ناشران غرفه خود را تحویل گرفته‌اند. با توجه به تعداد ناشران حاضر در این دوره،‌ حدود ۱۴۰ غرفه نیز در این بخش برپا شده است.

نظر شما