شناسهٔ خبر: 12277 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پاسخ به برخی پرسش‌ها درباره امام زمان (عج) در یک کتاب

«41 پرسش و پاسخ درباره حضرت مهدی (عج)» کتابی از غلامرضا حیدری ابهری است که به پرسش مخاطبان درباره منجی آخرالزمان پاسخ می‌دهد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، اگر می‌خواهید به پاسخ برخی پرسش‌های خود درباره امام زمان (عج) برسید و بدانید آیا یک انسان می‌تواند نزدیک به ۱۲ قرن زنده بماند و آیا پیروان دیگر دین‌ها هم به حضرت مهدی (عج) اعتقاد دارند یا نه، کتاب «۴۱ پرسش و پاسخ درباره حضرت مهدی(عج)» نوشته غلامرضا حیدری ابهری را بخوانید

«اعتقاد به امام زمان» نخستین بخش از کتاب «۴۱ پرسش و پاسخ درباره حضرت مهدی(عج)» است. در این قسمت به پرسش‌هایی چون «چطور می‌توان باور کرد که حضرت مهدی (عج) نزدیک به ۱۲ قرن عمر کرده است؟، آیا اهل تسنن هم امام زمان را قبول دارند؟ و آیا در قرآن، آیه‌ای مربوط به مام زمان هست؟» پاسخ داده می‌شود.

«دوران غیبت» عنوان بخش دوم کتاب است. در این قسمت سوالاتی درباره «آخرالزمان یعنی چه؟ آیا ما الان در آخرالزمان هستیم؟ چرا امام زمان (عج) از دیده‌ها پنهان شده و غیبت کرده است؟ غیبت صغری و غیبت کبری به چه معنایی است؟ امام زمان الان کجاست؟ و...» پرسش‌هایی است که در این بخش به آن جواب داده می‌شود.

سومین بخش از کتاب «۴۱ پرسش و پاسخ درباره حضرت مهدی (عج)» به ظهور ایشان و پرسش‌هایی چون آیا با وجود این همه آدم‌های پرهیزکار هنوز آن ۳۱۳ یار امام زمان (عج) تکمیل نشده‌اند که حضرت مهدی (عج) ظهور کند؟، علائم و نشانه‌های ظهور چیست؟ امام زمان از کجا و در کدام روز هفته ظهور می‌کند؟ و... می‌پردازد.

«امام زمان (عج) چه شکلی است؟ چرا به ایشان «بقیه الله» می‌گویند و ... پرسش‌های دیگری است که در آخرین قسمت کتاب به آن پاسخ داده شده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری نویسنده این کتاب در مقدمه آن آورده است: این پرسش‌ها، مهم‌ترین سوالاتی بوده که در نمایشگاه قرآن از سوی مراجعان مطرح می‌شده است. در این مجموعه کتاب‌ها علاوه بر پرسش‌هایی دربارهامام زمان (عج) به سوالاتی در مورد «خدا، حضرت محمد (ص) و دیگر پیامبران، اهل بیت (ع)، امام زمان (ع)، معاد، قرآن، نماز، زنان، اخلاقی و رفتاری و پرسش‌های گوناگون» پاسخ داده است.

«۴۱ پرسش و پاسخ درباره حضرت مهدی(عج)» را انتشارات قدیانی در ۲۲۰۰ نسخه و به قیمت ۴۰۰۰ تومان منتشر کرده است.

نظر شما