شناسهٔ خبر: 11439 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«آئینه‌دار مهر؛ خاطرات آیت‌الله غیوری» چاپ دومی شد

مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در دومین روز از دهه مبارک فجر دومین اثر چاپ دومی خود را با عنوان «آئینه‌دار مهر»؛ خاطرات آیت‌الله غیوری را روانه بازار کتاب کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در دومین روز از دهه مبارک فجر، دومین اثر خود را که به چاپ دوم رسیده، منتشر کرد. کتاب «آئینه‌دار مهر» شامل خاطرات آیت‌الله غیوری» تدوین محمدرضا سرابندی یکی از موضوعات طرح تدوین تاریخ انقلاب است که در مرکز اسناد انقلاب اسلامی تهیه شده است.

آیت‌الله غیوری از شاگردان آیت‌الله بروجردی و امام خمینی(ره) است که در حوزه علمیه اصفهان و قم تحصیل کرده و به خاطر تبلیغ مرجعیت امام و ذکر یاد ایشان بارها توسط ساواک دستگیر، زندانی و تبعید شده است. ایشان تا پیروزی انقلاب اسلامی به فعالیت خود ادامه دادند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با پذیرش مسئولیت کمیته امداد امام خمینی شهرری در خدمت انقلاب و حفظ نظام جمهوری اسلامی می‌کوشیدند. آیت الله غیوری پس از رحلت امام خمینی(ره) شهریه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را عهده‌دار شد و علاوه بر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و دانشگاه آزاد اسلامی شهر ری، مسئولیت بنیادهای خیریه متعددی را به عهده دارد.

خاطرات آیت‌الله غیوری در «آئینه‌دار مهر» برای ارزیابی و آشنایی بهتر با عملکرد نهادهای انقلابی پس از پیروزی انقلاب بسیار ارزشمند است. چاپ دوم این اثر در در شمارگان ۱۲۰۰ نسخه و ۲۹۶ صفحه و ۷۶.۰۰۰ریال دردومین روز از دهه فجر روانه بازار نشر شد. علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه این مرکز در خیابان انقلاب، خیابان ۱۲فروردین، بعد از خیابان شهدای ژاندارمری نبش مجتمع ناشران و یا با شماره تلفن های ۶۶۹۵۳۶۰۷ و ۶۶۹۶۱۵۳۶ تماس بگیرند.

نظر شما