شناسهٔ خبر: 11419 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگردانان فیلم: «گنجشکک اشی‌مشی» تلخ و ناامیدکننده‌ نیست

فیلم «گنجشکک اشی‌مشی» ساخته سه کارگردان سینمای کودک و نوجوان است که بعد از نمایش در جشنواره کودک به جشنواره فجر هم راه یافته و کارگردانان آن معتقدند که اگر هم تلخی در داستان وجود دارد، این تلخی تصویری از مسایل اجتماعی است ولی نا امیدکننده نیست.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ فیلم «گنجشکک اشی مشی» تنها فیلم کودک و نوجوان حاضر در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است که پیش از این در جشنوار فیلم کودک و نوجوان اصفهان هم به نمایش درآمده است.

این فیلم دیروز ۱۲ بهمن‌ماه در سومین سانس نمایش فیلم‌های برج میلاد ساعت ۱۶ در بخش سودای سیمرغ برای اهالی رسانه، منتقدان و سینماگران به نمایش درآمد.

 

د

«گنجشکک اشی مشی» فیلمی مستقل از وحید نیک‌خواه آزاد در مقام تهیه‌کننده است. وی به همراه غلامرضا رمضانی و مسعود کرامتی اپیزودهای این فیلم را کارگردانی کرده‌اند. هر قسمت از این فیلم داستان مجزایی را با محور کودک و نوجوان روایت می‌کند.

 

اپیزود اول «نفس» نام دارد که غلامرضا رمضانی آن را ساخته است. این اپیزود درباره نسیبه است که با آزاد شدن شوهرش از زندان مجبور است دخترش را که سال‌ها پیش به سپیده واگذار کرده است، پس بگیرد

 

 

 

 

«مرا بشنو» اپیزود دوم این فیلم است که نیکخواه آزاد آن را ساخته و درباره نرگس دختر ناشنوای پانزده ساله ای است که نوجوانی موفق و مورد توجه همه است اما پدرش قصد دارد او را به اجبار به عقد علیرضا درآورد و این ازدواج اجباری به معنی فرو ریختن کاخ آرزوهای نرگس است.

 

 

 

 

 

اپیزود سوم «بن بست» نام دارد که مسعود کرامتی آن را ساخته و درباره جلیل نوجوان 15 ساله‌ای است که پس از سه سال زندانی بودن از کانون اصلاح و تربیت آزاد می‌شود اما نمی‌تواند ردی از مادرش که خود را از او مخفی می‌کند، بیابد

 

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما