شناسهٔ خبر: 11006 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزیدگان بخش کتب جایزه ادبی یوسف معرفی شدند

برگزیدگان بخش کتب جایزه ادبی یوسف انتخاب شدند و اسامی داستان‌ها و نویسندگان برگزیده و تقدیری این بخش در اختتامیه جشنواره در اواخر بهمن اعلام خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛ هیئت داوران بخش مجموعه داستان‌های چاپ شده ششمین دوره جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس - جایزه ادبی یوسف - در جلسه‌ای که با حضو راضیه تجار، رحیم مخدومی (دبیر علمی جشنواره)، جهانگیر خسروشاهی، خسرو باباخانی، محمدعلی قربانی، محمدرضا شرفی‌خبوشان و گلعلی بابایی (رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس) در محل موسسه رسانه‌ای هنری اوج برگزار شد، برترین‌های خود را در این بخش اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه، داوران با ظرافت و دقت نظر فراوان پس از بحث و بررسی تخصصی و کارشناسانه در خصوص داستان‌های برتر راه یافته به مرحله پایانی، در نهایت ۳ داستان را به عنوان اثر برگزیده و ۵ داستان را شایسته تقدیر دانستند.

در این دوره از جشنواره و در بخش کتب چاپی، تعداد ۷۴۹ داستان کوتاه دفاع مقدس از ۲۴۴ نویسنده که آثارشان در ۲۹ مجموعه به صورت مستقل یا مشترک در سال‌های ۹۰ و ۹۱ به چاپ رسیده است، به رقابت گذاشته شد.

یادآور می‌شود، اسامی داستان‌ها و نویسندگان برگزیده و تقدیری این بخش، در مراسم اختتامیه جشنواره که در اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

نظر شما