شناسهٔ خبر: 10943 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«چ» حاتمی‌کیا برای نخستین بار در کجا دیده می شود؟

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با میزبانی جشنواره فیلم فجر در یاسوج، فیلم «چ» اثری از ابراهیم حاتمی‌کیا در یاسوج به نمایش درمی‌آید.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس،  امین کمالوندی با اشاره به اینکه تاکنون 70 درصد فیلم‌هایی که باید به مناسبت میزبانی یاسوج در این شهر به نمایش درآیند مشخص شده‌اند گفت:20 فیلم در مدت 10 روز در این استان اکران می‌شوند که فیلم‌های کارگردانان بزرگی در این 20 اکران را خواهیم داشت.

وی افزود: مهم‌ترین فیلم از آن کارگردان برجسته کشور یعنی ابراهیم حاتمی‌کیا با موضوع زندگی شهید چمران و با نام «چ» خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: تاکنون اکران فیلم‌های کارگردانانی همچون فریدون جیرانی، رخشان بنی‌اعتماد، رضا عطاران، کیانوش عیاری و حمید نعمت‌الله در این جشنواره و در یاسوج حتمی شده است.

کمالوندی افزود: این فیلم‌ها که بخش سودای سیمرغ جشنواره و بخش مسابقه ایران هستند برای نخستین بار در یاسوج به اکران در خواهند آمد.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری این جشنواره در سطوح ملی بیش از پیش معرفی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این ماه که تقریبا بهار هنر استان است از همه مسئولان استانی انتظار داریم بیش از پیش ما و عرصه هنر را در زمینه‌های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره یاری کنند.

نظر شما