شناسهٔ خبر: 10815 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی

معاون امور ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن‌الکریم از تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور با آرمان‌های امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در ۸ بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ یوسف افراش، معاون امور ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن‌الکریم از برگزاری مراسم نثار گل و تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان‌های امام راحل در روز سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان‌های امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری روز سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود. در این مراسم مسئولان نهادها و مراکز قرآنی کشور، اساتید، معلمان قرآن و شخصیت‌هایی که در حوزه قرآنی فعالیت دارند، حضور خواهند داشت. اطلاع رسانی برای حضور جامعه قرآنی در مراسم نثار گل و تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان‌های امام راحل از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود که با توجه به حجم اطلاع‌رسانی،‌پیش‌بینی می‌کنیم امسال با حجم کمی و کیفی جامعه قرآنی در این مراسم روبرو باشیم.

معاون امور ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن‌الکریم از آحاد جامعه قرآنی دعوت به عمل آورد تا صبح روز سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه با حضور در سازمان دارالقرآن‌الکریم از امکانات ایاب و ذهاب برای شرکت در مراسم تجدید میثاق استفاده کنند.

افراش در پایان به فعالیت‌های کمیته قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: فعالیت این کمیته از چند ماه پیش آغاز شده است که علاوه بر کمیته کشوری قرآن، کمیته‌های استانی و شهرستانی نیز در سراسر کشور شکل گرفته و کمیته‌های استانی و شهرستانی ویژه‌برنامه‌های متعددی را پیش‌بینی کرده‌اند که طی ایام‌ دهه فجر اجرا می‌شود و برگزاری جشنواره‌های قرآنی، محافل قرآنی و کرسی‌های تلاوت از جمله این برنامه‌ها هستند.

نظر شما