شناسهٔ خبر: 10681 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

زمزمه تغییر ریاست دانشگاه الزهرا

در پی عزل و نصب روسای دانشگاه های وزارت علوم طی چند روز اخیر برخی از رسانه ها عنوان کردند فاطمه راکعی نماینده سابق مجلس به عنوان رئیس جدید دانشگاه الزهرا (س) معرفی شده است، ریاست دانشگاه الزهرا (س) در واکنش به این مساله گفت: وزارت علوم تا کنون هیچ صحبتی در این زمینه با من نداشته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ انسیه خزعلی درخصوص تغییر ریاست دانشگاه الزهرا(س) و پیشنهاد ریاست این دانشگاه به دکتر فاطمه راکعی گفت: بنده هم فقط در سایت ها دیدم، صحبتی درخصوص تغییر مدیریتی دانشگاه با من صورت نگرفته است.

وی درخصوص اعزام هیات بازرسی و نظارت وزارت علوم به این دانشگاه نیز گفت: هیات وزارت علوم هنوز به دانشگاه الزهرا(س) اعزام نشده است.

رئیس دانشگاه الزهرا(س) درباره اینکه چه مدت از حکم ریاست وی باقی مانده است نیزافزود: بیش از دوسال از حکم ریاست بر دانشگاه الزهرا (س) باقی مانده است.

فاطمه راکعی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص پیشنهاد ریاست دانشگاه الزهرا(س) گفت: این موضوع را تأیید یا رد نمی کنم تر جیح می دهم صحبتی دراین زمینه نمی کنم.

در چند روز اخیر برخی از رسانه ها عنوان کردند فاطمه راکعی نماینده سابق مجلس و معاون پیشین پژوهشی دانشگاه الزهرا(س) به عنوان رئیس جدید این دانشگاه منصوب خواهد شد. باتغییر دکتر خزعلی بیست و دومین رئیس دانشگاه سراسری تغییر خواهد کرد.

نظر شما