شناسهٔ خبر: 9252 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آمار داوطلبان کاردانی علمی کاربردی از 100 هزار نفر فراتر رفت

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور آمار ثبت نام داوطلبان پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی تا صبح امروز، هشتم دی ماه را بیش از 102 هزار نفر ذکر کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ حسین توکلی گفت: ثبت نام پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز چهارشنبه، ۲۷ آذرماه آغاز شده و تا ساعت هشت صبح امروز، پنجم دی ماه تعداد ۱۰۲ هزار و ۸۵۰ نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

وی افزود: با توجه به تمدید صورت گرفته، داوطلبان می توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه، هشتم دی ماه با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش، ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و پرداخت الکترونیکی وجه ثبت نام نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در دوره های کاردانی علمی کاربردی اقدام کنند.

پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی فنی و حرفه ای علمی کاربردی نظام آموزش مهارتی بهمن ماه ۹۲ در چهار گروه آموزشی شامل صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و همچنین فرهنگ و هنر برای ۳۳۰ رشته و پنج هزار و ۱۱۲ کدرشته محل صورت می گیرد.

متقاضیان این دوره ها در هر یک از کدرشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط گزینش خواهند شد.

نظر شما