شناسهٔ خبر: 8677 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وزارت جوانان تا سقف ۱۵ میلیون تومان از رساله‌های دکتری حمایت می‌کند

رئیس مرکز پژوهش‌های راهبردی وزارت جوانان گفت: به دنبال رسیدن به شناخت واقعی از وضعیت جوانان طرح حمایت از رساله‌های دکتری را تدوین کردیم که مبلغ این حمایت نسبت به سال گذشته ۳ برابر شده و تا سقف ۱۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ محمدتقی حسن زاده گفت: با توجه به اینکه مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در مرحله شناخت از وضعیت جوانان است و در حال انجام کارهای مطالعاتی، کاربردی و میدانی است طرحی را تحت عنوان حمایت ویژه از پایان نامه‌های دکتری تدوین کردیم تا پژوهشگران تعامل خوبی را با مرکز مطالعات وزارت ورزش و جوانان داشته باشد.

وی افزود: در سال‌های گذشته مبلغ این حمایت ۵ میلیون تومان بود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این ظرفیت وجود دارد که تا سه برابر نسبت به سال گذشته این مبلغ افزایش پیدا کند.

حسن زاده تصریح کرد: از تمام دانشجویان و پژوهشگرانی که در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند دعوت می‌کنیم تا رساله‌های دکتری خود را به ما معرفی کنند تا بر اساس نیاز‌ سنجی‌هایی که وجود دارد بتوانیم از آنها برای برنامه ریزی در سال‌های آتی و ارائه به سازمان‌های دولتی استفاده کنیم.

نظر شما