شناسهٔ خبر: 8220 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رئیس کتابخانه ملی برای این سازمان سخنگو تعیین کرد

عنایت سالاریان مشاور رئیس و مدیركل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، به عنوان سخنگوی این سازمان معرفی شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ اسحق صلاحی رئیس سازمان اسناد و كتابخانه ملی در حكمی عنایت سالاریان مشاور رئیس و مدیركل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل را به عنوان سخنگوی این سازمان منصوب كرد.

به استناد مصوبه سال ۱۳۷۷ و اصلاحیه سال ۱۳۸۴ شواری عالی انقلاب فرهنگی و طبق دستور محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری در ماه گذشته، كلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی موظف شدند سخنگوی خود را برای اطلاع‌رسانی مناسب دستگاه‌ها به شورای عالی اطلاع رسانی اعلام کنند.

گفتنی است، عنایت سالاریان كارشناس ارشد علوم ارتباطات است و بیش از ۲۲ سال سابقه مطبوعاتی دارد.

خبر دیگر از کتابخانه ملی اینکه، برنامه‌های نهایی این سازمان برای هفته پژوهش اعلام شد. امسال در سه زمینه علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی، آرشیو و اسناد و ایرانشناسی و اسلام‌شناسی افراد و آثار برگزیده معرفی و تجلیل می‌شوند.

همچنین قرار است کارگاه‌هایی در زمینه‌های تخصصی توسط اداره کل پژوهش و آموزش این سازمان برگزار شود. تقدیر از پژوهشگران برتر سازمانی، پایان‌نامه‌های برتر و کتاب‌های برتر نیز از جمله برنامه‌های دیگر سازمان اسناد و کتابخانه ملی در هفته پژوهش است.

تاکنون ۱۱۵ اثر طی فراخوان سازمان به دبیرخانه هفته پژوهش در معاونت پژوهش، برنامه ریزی و فناوری سازمان رسیده که از میان این آثار ۳۵ عنوان پایان نامه، ۶۵ عنوان مقاله و طرح پژوهشی و ۱۵ عنوان کتاب است.

چهارمین دوره جشنواره هفته پژوهش در سازمان اسناد و کتابخانه ملی از روز شنبه ۲۳ آذر با برگزاری کارگاه‌های آموزشی آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۸ آذرماه با برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط به اتمام می‌رسد.

همچنین در روز دوشنبه ۲۵ آذرماه نیز این جشنواره برندگان خود را همزمان با برگزاری همایش بین المللی اسناد ایرانی در مرکز همایش های کتابخانه ملی خواهد شناخت.

نظر شما