شناسهٔ خبر: 65832 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

دریافت جوایز متعدد بین‌المللی توسط هنرمند زاهدانی

یاسین قاسمی بجد، عکاس جوان زاهدانی طی روزهای اخیر چندین جایزه بین‌المللی را در این رشته از آن خود کرد همچنین یکی از آثار وی در نمایشگاه بین‌المللی کشور عمان به نمایش درآمد. این هنرمند جوان که با چاپ بیش از صد عنوان کتاب در نویسندگی نیز یکی از پرکارترین هنرمندان ایرانی محسوب می‌شود ثابت کرد که می‌توان از محروم‌ترین نقاط کشور یعنی سیستان و بلوچستان نیز کسب شهرت نمود. در ادامه به معرفی آثار ایشان خواهیم پرداخت.

دریافت جوایز متعدد بین‌المللی توسط هنرمند زاهدانی

دریافت لوح تقدیر در جشنواره عکس بهار ایسفا کشور کانادا توسط یاسین قاسمی بجد: در این مسابقه که زیر نظر فیاپ (فدراسیون بین‌المللی عکاسی) برگزار شد ۲ اثر از یاسین قاسمی بجد در کشور کانادا پذیرش شد که از آن بین عکس ساحل شترها مورد تقدیر هیئت داوران قرار گرفت.

در جشنواره بین‌المللی عکاسی octagon که در آمریکای جنوبی (کلمبیا) برگزار شد، عکس معماری مسجد مکی یاسین قاسمی بجد پذیرش شد. این جشنواره زیر نظر فدراسیون بین‌المللی عکاسی برگزار گردید.

دریافت جوایز متعدد بین‌المللی توسط هنرمند زاهدانی

دریافت لوح تقدیر چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس پارک ملی آلارچه کشور قرقیزستان برای عکس اسکله رمین اثر یاسین قاسمی بجد، در این جشنواره که زیر نظر فدراسیون بین‌المللی عکاسی برگزار شد یک اثر دیگر از یاسین قاسمی بجد نیز پذیرش و امتیاز لازم برای دریافت القاب فیاپ را کسب کرد.

راهیابی اثر یاسین قاسمی بجد به نمایشگاه عکس عمان: در این نمایشگاه بین‌المللی که توسط موسسه الریحان مسقط برگزار گردید، یکی از آثار یاسین قاسمی بجد با عنوان مسجد مکی به مدت پنج روز در کشور عمان به نمایش درآمد.

دریافت جوایز متعدد بین‌المللی توسط هنرمند زاهدانی

از مهم‌ترین کتاب‌های یاسین قاسمی بجد نیز می‌توان به خلیفه، مکران، در جستجوی یوفو، اسرار کیهانی و پیام‌آور ستارگان اشاره نمود.

برچسب‌ها:

نظر شما