شناسهٔ خبر: 65825 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

  معرفی جامع پالاز موکت در مدل های جدید

پالاز موکت با بافت نرم و استاندارد خود جایگزین عالی برای فرش محسوب می شود. تار و پود آن به صورتی طراحی شده که به راحتی می توان آن را برای شستشو به قالیشویی سپرد. این محصول در بیش از 20 مدل طراحی شده و با عرض استاندارد عرضه شده به طوری که یک انتخاب درجه یک محسوب می شود و استانداردهای خاص خود را دارد. طرح و سبک های این محصول بسیار عالی و یونیک در نظر گرفته شده است و برای کودکان نیز مناسب است.

 پالاز موکت با بافت خارق العاده

برای خرید پالاز موکت، بافت آن باید مورد بررسی قرار بگیرد. دسته اول از بافت این محصول به صورت یکدست طراحی شده است به صورتی که نوع برش بافت ها به شکل یک دست یا یک چین است. به این سبک ها، بافت کات می گویند. این محصول برای اتاق خواب، هتل ها و حتی نشیمن فضاهای مسکونی مناسب هستند. حتی می توان از این سبک برای کاربری های اداری نیز استفاده کرد. نگهداری مناسب از این محصول سبب می شود تا سالها، باکیفیت باشند و ظاهر زیبای آنها نیز همیشه حفظ می شود.

دسته دوم از بافت پالاز موکت به صورت پرز یا نخ هایی که است که بافت رفت و برگشتی در لایه های زیرین دارند. در واقع بافت ها به صورت حلقه ای هستند و خبری از برش در آنها دیده نمی شود. اگر به صورت تخصصی تر به این موضوع بپردازیم، نام این بافت، لوپ است. این محصولات دوام و استحکام بالایی دارند و از سوی دیگر برای بسیاری از فضاها نیز مناسب هستند. در صورتی که فضا به صورتی باشد که تردد زیادی صورت بگیرد این محصولات بهترین انتخاب محسوب می شوند. در واقع ساختار این بافت از پالاز موکت به صورتی است که مایعات و یا آلودگی ها وارد کفپوش نمی شود و تمیز کردن آنها نیز راحت تر است.

  معرفی جامع پالاز موکت در مدل های جدید

موکت پالاز

معرفی پالاز موکت رولی

موکت های رول از مشهورترین و متداول ترین نوع کفپوش ها محسوب می شوند. برای این محصولات از مواد اکریلیک و پلی پروپیلن به همراه پلی استر یا ترکیبی استفاده شده است. این محصولات یک نوع پوشش عایق حرارتی و صوتی محسوب می شوند. موکت های رول برای کف اتاق ها، راهرو های ساختمان، اتومبیل ها و همینطور هواپیما مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات در لیست کفپوش های گرم قرار می گیرند به طوری که اگر فضای مورد نظر در فصل سرد سال دمای بسیار پایینی دارد به کمک این کفپوش ها بهترین نتیجه حاصل می شود. امروزه تنوع طرح و رنگ این محصولات بسیار زیاد است و با سبک زندگی و سلیقه افراد سازگاری بالایی دارد.

 سبک های رولی با عرض 3 متر و طول 12 متر به بازار عرضه می شوند. بسته به سفارش مشتری نیز امکان عرضه این محصول در سایزهای دیگر هم وجود دارد.

  معرفی جامع پالاز موکت در مدل های جدید

بافت موکت

جدیدترین طرح های پالاز موکت

پالاز موکت در دو سبک ساده و طرحدار عرضه شده است. مدل های ساده آنهایی هستند که نقش و نگار و بافت خاصی ندارند. مدل های طرحدار نیز شامل سبک هایی می شوند که دارای چاپ مخصوص از خود بوده و یک سری بافت های مشخص بر روی موکت دارند. یکی از طرح های پرفروش مدل الماس است. این محصول بسیار نرم و لطیف است. در لیست سبک های پرز بلند قرار گرفته است.

پالاز موکت طرح کات بی بسیار جوان پسند است. نوع بافت این کفپوش کات شده است و نرمی و لطافت زیادی دارد. پرزهای این محصول به صورت یکدست بریده شده و در لیست پرفروش ترین محصولات محسوب می شود. موکت پالاز مدل برکه نرمی و لطافت بالایی دارد. طرح روی آن چاپی است و معمولاً قیمت مناسبی دارد.  مدل طرح پونه یک محصول با چندین کاربرد است و در آن از الیاف پلی پروپیلن استفاده شده است و بافت مخصوصی دارد. این محصول برای مکان های پرتردد مناسب است. قابلیت شستشوی آن نیز بالا است و در لیست محصولات نسبتاً ارزان قیمت پالاز آنلاین قرار گرفته است.

  معرفی جامع پالاز موکت در مدل های جدید

شرکت دنیای تجارت زیبا و شرکت پالـاز موکت همکاری خود را از سال۱۳۹۶  آغاز نموده است. شرکت پالـاز موکت از سال ۱۳۵۶ با تولید موکت شروع به کار نمود‚ سپس در سال ۱۳۹۳ با وارد کردن محصولاتی نظیر کاغذ دیواری‚ لمینیت ازبرندهای معتبر دنیا فعالیت خود را گسترش داده و نام موکت را از برند خود حذف و به پالاز تغییر یافت. با افتتاح شعب یکپارچه خانه پالاز خدمات فروش هم برای این محصولات رقم خورد. در سال ۱۳۹۶ خانه پالـاز شریعتی بعنوان یکی از شعبه های خانه پالاز در تهران آغاز به کار نموده .وهمچنین با افتتاح شعبه دیگر در منطقه فروش انبوه محصولات دکوراسیون و تزیینات ساختمانی در خیابان سهروردی کار خود را وسعت داد همواره تلاش این مجموعه بر آن بوده است که با حضور کارشناسان مجرب در فضایی آرام بهترین خدمات خود را به مشتریان ارایه دهد. اکنون امکان خرید به صورت آنلاین نیز فراهم شده است تا رضایت هر چه بیشتر مشتریان را جلب نماید. فروشگاه آنلـاین خانه پالاز تحت مالکیت شرکت دنیای تجارت زیبا به پشتوانه دو شعبه خانه پالـاز شریعتی و خانه پالـاز سهروردی و خانه پالـاز آزادی در تهران جهت ارایه محصولات پالاز به سرتاسر ایران فعالیت خود را آغاز نموده است.

برچسب‌ها:

نظر شما