شناسهٔ خبر: 65764 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

انصار پرینت ارومیه

مجموعه ی انصار پرینت ارومیه یک برند موفق در زمینه های چاپ انواع کارت های ویزیت، بروشور، و کارت های تبلیغاتی است این برند با داشتن  چندین سال سابقه کاری مفید در ارومیه توانسته است برای مشتریان خدمات ارائه بدهد.  البته بهتر است برای آشنایی بیشتر بگوییم که کار این برند تنها انتقال  طرح بر روی کاغذ نیست. انصار پرینت توانسته است با بهره گیری از پیشرفت های تکنولوژی خود را با شرایط وقف دهد و بر اساس نیاز همه روزه ی مشتریان خدمات ارائه بدهد. همچنین امروزه هر کسی که می خواهد کسب و کار خود را معرفی کند باید از روش های تبلیغاتی به روز استفاده کند تا در کم ترین زمان ممکن بر روی موفقیت در کسب و کارش تاثیر گذار باشد.  انصار پرینت ارومیه با استفاده از این روش تبلیغات پر بازده ترین روش برای معرفی کسب و کار را دارد. نحوه ی سفارش گیری این برند به صورت آنلاین و حضوری است .  

گوشه ای از خدمات انصار پرینت ارومیه هستند.

  • چاپ بنر
  • چاپ فاکتور
  • طراحی ست اداری
  • چاپ تیشرت
  • چاپcd-dvd
  • چاپ تقویم
  • چاپ تراکت
  • چاپ نایلون

بج سینه در ارومیه

 بج سینه معمولا برای نماد یا نشانی یک ارگان یا سازمان استفاده می شود و بیشتر در سمینار ها و نمایشگاه ها استفاده می شود. بج سینه معمولا به وسیله ی سنجاق به مانتو یا کت متصل می شود. ساخت بج سینه به صورت برش لیزری بوده و با ریخته گری به صورت قالب در می آیند. از مزایای بج سینه: به انسجام بخشیدن به کارمندان تیم یا شرکت کمک می کند، همچنین می توانید بدون معرفی خود با داشتن بج سینه خود را به عنوان نماینده معرفی کنید.

در این جا به طور کامل با خدمات و نحوه ی خدمت رسانی انصار پرینت ارومیه آشنا شدیم و همچنین سعی کردیم گوشه ای از کار این برند را به صورت تئوری به شما توضیح بدهیم.

چاپ تراکت در ارومیه

 چاپ تراکت در ارومیه از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین تبلیغات چاپی در فضای عمومی است. در صورتی که بخواهید به صورت مستقیم کسب و کارتان را تبلیغ کنید می توانید از روش تراکت استفاده کنید. تراکت ها تنوع طرح و رنگ مختلفی دارند این تراکت ها با توجه به نیاز شما طراحی می شوند. جنس و سایز تراکت ها متفاوت است و قیمت تراکت ها نسبت به جنس و سایزشان تعیین می شود. شاید باخودتان بگویید با وجود شبکه های اجتماعی دیگر نیازی به تراکت نیست. اما باید بگوییم تراکت ها تاثیر خود را دارند و برای کسب و کار های کوچک و بزرگ نیز می توان استفاده کرد . برای اینکه بخواهیم همزمان با پخش تراکت های خود بازاریابی نیز انجام بدهیم بهتر است از کسی که در زمینه ی بازار یابی سر رشته دارد کمک بگیرید. در این روش شما همزمان با پخش تراکت بازار یابی نیز می کنید. تراکت هایی که قرار است پخش کنید باید از نظر ظاهری جذاب باشد و همچنین نکته ی مهم خوانا بودن تراکت ها است. محلی که می خواهید در آن تراکت ها را پخش کنید باید نزدیک به محل کسب و کار شما باشد تا دسترسی برای مشتریان راحت باشد. یکی دیگر از روش های افزایش مخاطب از طریق تراکت درج بن تخفیفی بر روی تراکت ها است. برای چاپ تراکت های خود در ارومیه می توانید با انصار پرینت ارومیه تماس بگیرید و ازآن ها بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.

انصار پرینت ارومیه

نکاتی که انصار پرینت در هنگام چاپ تراکت به آن توجه می کند، انتخاب عنوان جذاب است، از متن های کوتاه و مفید استفاده می کند، فونت خوانا و مناسب به کار می برد، اگر می خواهید در تراکت ها تخفیف استفاده کنید تخفیف را به صورت برجسته و در جای مناسب قرار می دهد. از شکل ها و تصویر های خاص  استفاده می کند، تمامی اطلاعات و راه های ارتباطی را به صورت کامل و خوانا درج می کند. تمامی این مواردی که گفته شد باید با دقت بالایی کار شود تا به نتیجه ی مطلوب برسد.

برای چاپ تراکت از روش های مختلفی می توان استفاده کرد مانند چاپ افست و چاپ دیجیتال ، استفاده از هریک از این روش ها معایب و مزایایی دارد  اگر می خواهید از روش چاپ افست استفاده کنید، کیفیت تراکت بالا می رود و همچنین هزینه ای که باید برای چاپ تراکت پرداخت کنید بیشتر می شود. همچنین در روش چاپ دیجیتال، چاپ با کیفیت پایین تری انجام می شود و قیمت چاپ نیز پایین تر می آید. پس بهتر است بگوییم چاپ افست برای تیتراژ های بسیار بالا و چاپ توسط دیجیتال برای تیتراژ های پایین استفاده می شود.

چاپ نایلون در ارومیه

یکی از روش های چاپ، چاپ بر روی پلاستیک است. از این روش برای بسته بندی وتبلیغات نیز می توان استفاده کرد. در  روش چاپ نایلون می توان از چندین جنس نایلون استفاده کرد که هر کدام برای مصارف جداگانه استفاده می شود همچنین چاپ نایلون یک روش کار آمد و بسیار اقتصادی است.

انصار پرینت ارومیه

انواع نایلون از نظر جنس:

  • نایلون های پلی اتیلن: این نوع نایلون در مقابل رطوبت و آب مقاوم هستند. مثل کیسه های آشغال و نایلون های خرید.
  • نایلون های  پلی پروپیلین: از این نوع نایلون ها برای بسته بندی مواد غذایی و لوازم التحریر یا پوشاک استفاده می شود.
  • نایلکس ها: از این نوع نایلون ها برای بسته بندی لوازم پزشکی و لوازم الکترونیکی استفاده می شود که بشود به راحتی حمل شوند.
  • نایلون های فلزی: از این نوع نایلون ها برای یک جایگزین مناسب نایلون های ساده در بسته بندی لوازم غذایی ارزشمند مثل شکلات ها و کوکی ها یا کیک ها استفاده می شود. بعد از آشنایی با انواع نایلون ها می خواهیم با نحوه ی چاپ بر روی نایلون ها آشنا شویم.

برای چاپ بر روی نایلون دو گزینه وجود دارد چاپ تک رنگ یا چاپ چند رنگ. در چاپ تک رنگ از گرافی و چاپ دیجیتال استفاده می شود.

چاپ کتاب در ارومیه

همانطور که می دانید کتاب ها از گذشته تا به الان از نظر آموزشی و فرهنگی جزو بزرگترین تحولات در کشور به شمار می آیند. در آن ابتدا که تازه چاپ ظهور پیدا کرده بود و پیدایش کتاب های متنوع به دلیل اینکه دستگاه یا ابزاری برای تولید کتاب وجود نداشت معمولا نویسندگان کتاب ها را به صورت دستی تولید می کردند. اما پیشرفت تکنولوژی دستگاه های چاپ بسیار زیادی برای تولید انواع کتاب های مختلف مانند کتاب های درسی، شعری و... که هزینه چاپ آن ها بسته به دستگاه چاپی که استفاده می شوند متفاوت است. در ادامه با مراحل چاپ کتاب در انصار چاپ آشنا می شویم:

انصار پرینت ارومیه

برای اینکه بخواهید کتابی را به چاپ برسانید ابتدا باید کتاب مربوطه را به چاپ انصار ارومیه  ارسال  کنید در مرحله ی بعد کارشناسان انتشارات فایل شما را برسی می کنند و سپس اقدام به بستن قرار داد می کنند همچنین باید برای چاپ کتاب ابتدا مجوز مربوطه صادر گردد معمولا برای کتاب های دانشگاهی مجوز بعد از 24 ساعت صادر می شود و برای کتاب های مربوط به حوزه ی علوم انسانی بعد از یک ماه مجوز صادر می شود. بعد از دریافت مجوز نسخه نهایی برای لیتو گرافی و صحافی ارسال می شود. چاپ انصار ارومیه معمولا تحویل کتاب را بین 20 الی 30 روز به اتمام می رساند.

برچسب‌ها:

نظر شما