شناسهٔ خبر: 65737 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر، یکی از بهترین پارک آبی های دبی

اگر قصد سفر به شهر عروس خاورمیانه (دبی) را دارید، پس خود را برای استقبال از آدرنالین و هیجان بالا آماده کنید. در این شهر مدرن و کویری مهیج ترین پارک های آبی واقع شده است که شما در بدو ورود به این پارک ها متحیر خواهید شد، زیرا در چنین شهر کویری، قرار داشتن این پارک های آبی با آب و هوای بی نظیر به دور از ذهن می باشد. اما به طور حتم می توان گفت که پارک آبی آتلانتیس جزء بهترین پارک های آبی این شهر می باشد که با رفتن به آن تصور می کنید به دنیای جدید و غیر واقعی وارد شده اید. در این پارک بی نظیر همه چیز مهیای ساختن روز شگفت انگیز برای شما و فرزندانتان خواهد بود. در این میان یکی از بزرگ ترین دغدغه های اغلب گردشگران تهیه بلیط این پارک و قیمت آن می باشد. اما نگران هیچ چیز نباشید؛ ما در ادامه علاوه بر گذراندن لحظاتی مفرح در پارک آبی آکوا ونچر (آتلانتیس)، به معرفی سایتی خواهیم پرداخت تا از ابتدای سفر در کنار شما باشد و به راحتی بتوانید اقدام به خرید بلیط این پارک آبی نمایید. پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر، یکی از بهترین پارک آبی های دبی

خوشگذرانی در بخش های مختلف پارک آبی آتلانتیس

در جزیره تماشایی پالم جمیرا، هتلی به نام آتلانتیس واقع شده است که به هنگام قدم زدن در قسمت بیرونی این هتل به راحتی قادر به مشاهده پارک آبی آتلانتیس خواهید بود. به همراه خانواده یا دوستانتان آماده شوید تا به سمت پالم جمیرا روانه شویم و لحظاتی را به دور از دغدغه و فکر در این پارک بگذرانیم. سرسره های مارپیچ غول پیکر، رودخانه خروشان، غواصی با کوسه ها، تماشای آکواریوم و صدها بازی مفرح انتظارتان را می کشد تا خاطره ای خوش و به یادماندنی را برایتان رقم بزند.

سرسره های بی همتای آتلانتیس

سرسره آکواکندا (Aquaconda): با دوستان و همراهانتان سوار بر طولانی ترین و بزرگ ترین سرسره آبی دنیا شوید و آماده بالا رفتن آدرنالینتان باشید. سرعت 35 کیلومتر بر ساعت این سرسره و گذر از تونل تاریک و پیچ و تاب های غیر منتظره و نهایتا سقوط درون استخری عمیق، تجربه ای مهیج و پر از هیجان را برایتان رقم خواهد زد. اگر دوست دار هیجان هستید، قطعا باز هم به این سرسره باز خواهید گشت.

سرسره Odyssey of Terror: می خواهیم شما را به یکی از ترسناک ترین سرسره های گروهی این پارک ببریم؛ البته گردشگرانی که این سرسره را تجربه کرده اند، آن را این گونه توصیف کرده اند. پس اگر از هیجان بالا و ترس استقبال می کنید، سوار بر این سرسره هیجان انگیز شوید.

سرسره موج شوک (Shock Wave): به شما پیشنهاد می کنیم به هنگام سوار شدن بر این سرسره، بالا را نگاه نکنید، زیرا هر لحظه امکان ریختن آب بر سر و صورت شما وجود دارد. در این سرسره 449 متری با سرعتی بسیار بالا از تونل های تاریک گذر خواهید کرد و در این راه پر پیچ و خم لحظاتی مفرح برایتان رقم خواهد خورد.

سرسره زوم رنگو ( Zoomerango): بر تیوپ های یک یا دو نفره سوار شوید و منتظر سقوط و پیچ و تاب های عجیب باشید. به گونه ای که لحظاتی را در بالا احساس بی وزنی می کنید و ناگهان بر سطح زمین باز خواهید گشت. تنها اگر از هیجان بالا لذت می برید، این سرسره U شکل را امتحان کنید.

سرسره انتقام ( Poseidon’s Revenge): حتی اسم این سرسره که سرسره انتقام خدای دریا نام دارد، شما را وسوسه می کند تا این بازی را امتحان کنید. در توصیف این سرسره تنها می توان دو کلمه وحشت و ترس را به کار برد. پس از قرار گرفتن به صورت دست به سینه، در یک لحظه دریچه ای باز شده و شما را به پایین می کشد. این سرسره را به افراد شجاع و مشتاق آدرنالین پیشنهاد می کنیم.

سرسره رقابت (Slitherine): این سرسره رقابتی، در ساختمانی بزرگ شبیه به معبد قرار گرفته است. وجه تمایز این سرسره با سایر سرسره ها، دو نفره بودن آن است. اگر اهل رقابت و مسابقه هستید، این سرسره را از دست ندهید. شما می توانید در این سرسره بزرگ و مدرن با دوستانتان به رقابت بپردازید. پس از پایان بازی سرعت های سرسره سواران توسط مانیتوری بزرگ نمایش داده می شود و شما می توانید برنده نهایی را مشخص کنید.

سرسره ایمان (The leap of faith): این سرسره تنها مخصوص گردشگران نترس می باشد، پس وقت اثبات شجاعتتان است. سرسره ای تقریبا عمودی و با سرعت بالا انتظارتان را می کشد تا شما را با شتاب به درون استخر آب پرتاب کند.

حمله کوسه (Shark Attack): وقت آن است که در با شکوه ترین و مهیج ترین سرسره این پارک سوار شوید و پس از طی کردن مسیری کوتاه، وارد تونلی شیشه ای شوید. در این سرسره تصور می کنید که به اقیانوس وارد شده اید و کوسه ها قصد حمله به شما را دارند. اما نگران نباشید، این سرسره امن بوده و همزمان ترس و هیجان را در آن تجربه خواهید کرد.

ترن آبی (Water Coasters): ترکیب ترن سواری به همراه آب قطعا تجربه ای بی مثال را برایتان رقم خواهد زد. با سوار شدن بر این ترن تصور می کنید که در میان آسمان قرار گرفته اید و در زمین و هوا معلق هستید. این سرسره بی نظیر را از دست ندهید.

پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر، یکی از بهترین پارک آبی های دبی

خلیج دلفین

یکی از مهیج ترین بخش های موجود در این پارک، خلیج دلفین ها می باشد که بسیاری از کودکان و بزرگسالان را به سمت خود کشانده است. تماشا و بازی با این موجودات باهوش تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. این بخش از پارک روز پر هیجان شما را کامل خواهد کرد.

محوطه مخصوص کودکان

در این پارک دغدغه بازی کودکانتان را نداشته باشید، زیرا بخش جذابی برای آن ها طراحی شده است تا در نهایت امنیت به بازی بپردازند. بی شک کودکان به اندازه شما از این پارک لذت خواهند برد.

ساحل پارک آبی آکوا ونچر

اگر به دنبال ساحلی اختصاصی می گردید تا ساعاتی را در آرامش به استراحت بپردازید، آن را تنها در پارک آبی آتلانتیس می توانید بیابید. این ساحل بیش از 700 متر بوده و فرصتی را برای شما مهیا کرده است تا  در محیطی آرام قدم بزنید و از مناظر زیبا بهره مند شوید.

چرا بازدید از پارک آبی آتلانتیس پیشنهاد می شود؟

پارک آبی آکواونچر یکی از پرطرفدارترین و متفاوت ترین پارک های آبی در دبی است. از جمله امکاناتی که سبب متمایز شدن این پارک آبی با دیگر پارک های آبی موجود در این شهر شده است، داشتن ساحل اختصاصی به طول ۱ کیلومتر است. همچنین این پارک آبی بخشی را به دیدن کوسه ها و دیگر حیوانات دریایی اختصاص داده است با نام ” تالاب کوسه ها ” که می توانید از نزدیک و با حفظ ایمنی، این حیوانات وحشی را نظاره کنید.

خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس به دلیل جذاب ترین تفریحات در صدر لیست اکثریت گردشگران قرار دارد. با خواندن این متن قطعا شما هم ترغیب به تهیه بلیط این پارک شده اید. شما عزیزان می توانید بلیط این پارک مهیج را از سایت دبی دیسکانت با قیمت های باور نکردنی تهیه کنید. این سایت امکان خرید بلیط های تخفیف دار را هم برای شما فراهم کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما