شناسهٔ خبر: 65707 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

رزرو هتل ویدا کیش

رزرو هتل ویدا کیش

رزرو هتل ویدا کیش

هتل ویدا یکی از اقامتگاه­های لوکس کیش است که این روزها محبوبیت زیادی بین مسافران پیدا کرده و در بین انتخاب­های اول افراد قرار می­گیرد. اما سوال اینجاست که امکانات این محل، شامل چه چیزهایی می­شود که موجب همه­گیر شدن آن شده است؟ آیا درکنار امکانات رفاهی، امکانات تفریحی و خدمات رایگان نیز در این اقامتگاه تعریف شده یا خیر؟ برای پاسخ به این سوالات و تشریح شرایط رزرو هتل ویدا کیش در این مقاله با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم علاوه ­بر بررسی تمام امکانات و خدمات ویدا کیش به این سوال مهم پاسخ دهیم که چرا باید از بین تمام هتل­های کیش، سکونت در این هتل را انتخاب نماییم؟

نکاتی که باید هنگام رزرو هتل به آن توجه کنید

زمانی که بحث رزرو هتل های داخلی و خارجی به میان می­آید، ممکن است که اولویت افراد در انتخاب اقامتگاه مورد نظر با یکدیگر تفاوت داشته باشد. اما به­صورت کلی باید گفت که فرقی نمی­کند قصد سکونت موقت در اصفهان را دارید یا به­دنبال گشت­وگذار در کیش هستید؛ مهم این است که یک هتل ایده­آل، مانند هتل ویدا چنین ویژ­گی­هایی داشته باشد:

  • کیفیت ساخت محل در درجه اول قرار می­گیرد.
  • امکانات تعبیه­ شده در اتاق­ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند.
  • بعد از آنها نوبت به بررسی امکانات رایگان می­رسد.
  • امکانات پولی و خدمات اضافه نیز باید مورد توجه زیادی قرار گیرند.
  • موقعیت جغرافیایی می­تواند مهم­ترین دلیل انتخاب باشد.
  • لیست قوانین، تعریف­کننده کیفیت آن مانند هتل ویداست.

رزرو هتل ویدا کیش

چرا کیفیت ساخت هتل از اهمیت زیادی برخوردار است؟

یکی از مهم­ترین فاکتورهایی که نباید از آن غفلت کرد، قدمت و کیفیت ساختمان هتل است. زیرا هتل­هایی که مدت زیادی است که از ساخت آنها می­گذرد، احتمال کهنه­بودن مصالح ساختمانی، بوی نم و شنیدن سروصدای اضافه در آنها بالاست.

به همین دلیل، یکی از ویژگی­های مشترکی که اکثر هتل­های لوکس و گران­قیمت دارند، بازسازی مرتب ساختمان است که این امر در حفظ آسایش و آرامش مشتری­ها نقش مهمی را ایفا می­کند. بنابراین، اگر در بین هتل های کیش به ­دنبال هتلی هستید که علاوه ­بر کیفیت ساخت، مدت زمان زیادی از ساخت آن نگذشته است، هتل ویدا کیش را فراموش نکنید.

این محل در سال ۱۳۹۶ بهره­برداری شده و یکی از مزیت­های رقابتی آن، ساختمان نوساز و کیفیت بالای مصالحی است که در ساخت آن به کار برده­اند. همچنین فراموش نکنید که این محل ۱۲ طبقه، دارای ۱۴۴ اتاق بی­نظیر است که مجموعه این اتاق­ها قادر به پذیرایی از ۳۰۰ مسافر به­صورت همزمان هستند.

اتاق­های هتل باید چه ویژگی­هایی داشته باشند؟

اولین ویژگی مهم میزان ظرفیت تعریف­شده در هر اتاق است. زیرا مسافرین گاهی به­صورت زوجی سفر می­کنند و گاهی همراه با خانواده اقدام به رزرو هتل خواهند کرد. از این رو یک اقامتگاه ایده­آل باید توانایی پاسخ به تعداد متقاضیان را داشته باشد.

پس توجه داشته باشید که هتل ویدا دارای اتاق­هایی با متراژ ۲۰ الی ۴۰ متر مربع است که هر یک از آنها شامل تخت­های سینگل و دبل می­شوند و شما می­توانید باتوجه به تعداد همراهان خود، اقدام به رزرو اتاقی کنید که پاسخگوی ظرفیت همه شما باشد.

دومین نکته­ای که در رابطه با اتاق­های هتل باید به آن توجه کنید، امکاناتی است که داخل اتاق وجود دارد. زیرا ممکن است عده­ای به­ دنبال اتاق­های تراس­دار باشند و سایر افراد اتاق­های جکوزی­دار یا رو به دریا را ترجیح دهند. پس نکته قابل توجه این است که یک اقامتگاه ایده­آل باید قادر به پاسخ تمام این نیازها باشد.

رزرو هتل ویدا کیش

خدمات رایگان هتل تا چه اندازه مهم هستند؟

خدمات رایگان جزء مزیت­های رقابتی هتل­ها به شمار می­روند که هر چه تعداد و کیفیت آنها بالاتر باشد، امتیاز آن در رقابت زیادتر می­شود. ممکن است بپرسید که چه خدماتی را به­صورت رایگان ارائه می­دهند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که استفاده از وای­فای، داشتن پارکینگ، امکان استفاده از سونا و جکوزی جزء خدمات رایگان مرسوم­ هتل­ها هستند.

اما خبر خوب این است که هتل ویدا کیش علاوه ­بر خدمات گفته­شده، دارای خدمات دیگری نیز است که در ادامه تمام آنها را در قالب یک لیست ارائه کردیم:

  • استخر سرپوشیده
  • باشگاه بدن­سازی
  • صرف رایگان صبحانه در بوفه
  • شارژ سریع چای و نسکافه اتاق­ها

موقعیت جغرافیایی مهم­ترین اصل در انتخاب هتل است

پیش­تر اشاره کردیم که اکثر افراد در مسافرت هیچ علاقه­ای به پیداکردن آدرس یا گشت­و­گذار اضافه در شهر ندارند. از طرف دیگر اگر هتل­ها اقدام به ارائه چنین خدماتی کنند، هیچ­کس حاضر به پرداخت چنین هزینه­های هنگفتی نخواهد بود.

به همین دلیل مسئله موقعیت جغرافیایی مطرح می­شود. زیرا یک اقامتگاه ایده­آل باید در جایی قرار گیرد که اگر ساکنین آن علاقه­مند به خرید یا بازدید از مکان­های دیدنی باشند، بتوانند با صرف هزینه کم و یک آدرس دقیق به آن مکان مراجعه کرده و قادر به سپری­کردن زمان خود باشند.

لازم به ذکر است که فاصله اقامتگاه زیبای ویدا با جاهای دیدنی کیش کمتر از ۴ کیلومتر است. این فاصله در مراکز خرید به کمتر از ۱۰ کیلومتر افزایش پیدا می­کند. همچنین فراموش نکنید که فاصله این هتل با مراکز حمل­و­نقل، فقط ۶ کیلومتر است که این موضوع یکی دیگر از دلایل محبوبیت هتل ویدا کیش به­شمار می­رود.

معرفی قوانین استاندارد هتل­ها

یکی دیگر از مسائلی که باید به­عنوان مشتری هتل­ به آن توجه کنید، قوانین هستند. زیرا بررسی آنها می­تواند کمک زیادی به درک رعایت حقوق شما و قدرت مدیریت هتل کند. لازم به ذکر است که این قوانین شامل ساعت تحویل اتاق، ساعت تخلیه اتاق، قوانین رزرو حضوری و آنلاین، قوانین رزرو تخت برای کودکان و هزینه­های جانبی می­شود که در ادامه به تحلیل و بررسی هر یک از موارد گفته­شده در هتل ویدا کیش می­پردازیم.

منظور از هزینه­های جانبی چیست و برای این هزینه­ها چه قوانینی تعریف شده است؟

هزینه­های جانبی این محل شامل ماساژ، حمام­ ترکی، اجاره ماشین، دوخرچه­سواری و غرفه عکاسی می­شود که هر کدام از موارد گفته­شده دارای قوانین و هزینه­های مربوط به خود هستند. پس در صورت رزرو هتل و مراجعه به آن قادر به شناخت شرایط و قوانین موارد مذکور خواهید بود.

جمع­بندی

هتل ویدا یکی از برترین هتل­های ۵ ستاره کیش است که قدمت آن به سال ۱۳۹۶ برمی­گردد. به همین دلیل می­توان گفت که تاکنون هیچ بازسازی در آن صورت نگرفته و ساختمان هتل از کیفیت ساخت زیادی برخوردار است.

فراموش نکنید که اتاق­های این محل دارای تخت­های سینگل و دبل هستند که می­توانند پاسخگوی ظرفیت خانواده و همراهان شما باشند. باید بگوییم که انتخاب امکانات اضافه، براساس انتخاب مشتری­ها فراهم شده است. به­طوری که اگر به­دنبال اتاق رو به دریا باشید یا علاقه­مند به داشتن جکوزی در اتاق خود هستید، می­توانید با رزرو آنها امکان سکونت در اتاق­های موردنظر خود را به­دست آورید.

تحت هیچ شرایطی نمی­توان از خدمات رایگان این هتل چشم­پوشی کرد. زیرا وجود پارکینگ، وای­فای رایگان، صبحانه و استخر سرپوشیده جزء مواردی هستند که همه ما در سفر به آنها نیاز داریم. بنابراین، باید بگوییم که اگر قصد سفر به جزیره­ کیش را دارید و به­ دنبال یک هتل با موقعیت جغرافیایی بی­نقص هستید، پیشنهاد می­دهیم که اقدام به رزرو هتل ویدا کیش کنید.

این محل به­خاطر نزدیکی به مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش، همچنین پشتیانی از خدمات معلولین، مسائل امنیتی و نظافت روزانه اتاق قادر به پاسخگویی تمام نیازهای شما خواهد بود و خاطره یک سفر فوق­العاده را برای شما به ثبت خواهد رساند.

برچسب‌ها:

نظر شما