شناسهٔ خبر: 65694 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

در عصر حاضر چه راه هایی برای توسعه کسب و کار وجود دارد؟

در عصر حاضر چه راه هایی برای توسعه کسب و کار وجود دارد؟

در عصر حاضر روش و استراتژی های زیادی وجود دارد که به شما برای توسعه کسب و کارتان کمک می کند اما هر شرکت باید با توجه نوع فعالیتی که دارد استراتژی مناسب خود را پیدا کند و نمی توان برای هر کسب و کاری از یک نوع استراتژی استفاده کرد.

در این مقاله سعی داریم برای شما به معرفی چندین استراتژی برای رشد و توسعه کسب و کار شما و سپس معرفی بهترین متد که ارائه خدمات سئو وبسایت است برای دستیابی به این هدف بپردازیم.

در عصر حاضر چه راه هایی برای توسعه کسب و کار وجود دارد؟

معرفی استراتژی های توسعه کسب و کار:

تعدادی از بهترین استراتژی های توسعه کسب و کار عبارتند از:

  1. شبکه سازی: اگر بتوانید روابطی حرفه ای برقرار کنید و برای این منظور بیشتر از شبکه های اجتماعی کمک بگیرید می توانید مشتریان بیشتری جذب کنید به عنوان مثال برخی از شرکت ها با فالوورهای متناسب با حوزه کاری خود ارتباط برقرار می کنند.
  2. بازاریابی ارجاعی: از افراد مختلف می توانید جهت تبلیغ برند خود استفاده کنید و برای این منظور به افرادی که دعوت شده اند و یا دعوت می کنند پاداشی داده می شود به عنوان مثال از یک کد معرف استفاده می کنند و به ازای هر فردی که با این کد ثبت نام می کند هدیه ای به آن فرد داده می شود.
  3. حمایت مالی و تبلیغات: به دلیل اینکه این روز ها افراد با وسواس بیشتری اقدام به خرید می کنند کمتر از این روش استفاده می شود ولی اگر این روش را با تکنیک های دیگری مانند مناسبت های آموزشی و تبلیغاتی به صورت هدفمند ترکیب کنید باعث می شود که بازدهی این روش افزایش پیدا کند.
  4. با مخاطبان ارتباط مستقیمی برقرار کنید: در این روش به مشتریان پامی جذاب داده می شود و باید منتظر تاثرگذاری آن بر روی مشتریان باشید. این پیام باید در زمان مناسبی به مخاطب داده شود و حاوی یک پیشنهاد جذاب باشد تا بتواند مشتری را ترغیب به خرید کند.
  5. بازاریابی محتوایی: طول عمر این نوع بازاریابی از همه این روش ها بالاتر است و محتوایی که در سایت ها و شبکه های اجتماعی تولید می شوند باید در باب تمامی سوالاتی که در ذهن مشتریان نقش می بندد به وسیله محتوای مورد نظر پاسخ داده شود، با کمک این روش مشتریان می توانند از موتورهای جستجوگر کمک بگیرند و وارد سایت شما شوند و به دنبال محصول شما بگردند و در نتیجه با کسب و کارتان آشنا شوند.

از تاثیری که شبکه های اجتماعی بر روی ذهنیت مردم نسبت به خرید محصول می گذارند هرگز غافل نشوید. با یک تولید محتوای هدفمند می توانید مشتریان زیادی را با محصولات و خدمات خود آشنا کنید. از تفاوت هایی که این استراتژی با مابقی استراتژی ها دارد این است که محتوا می تواند در طول 24 ساعت باعث جذب مشتری برای شما شود و هیچ گونه محدودیت زمانی ندارد از بین همه محتواها محتوای ویدیویی از بقیه تاثیرگذارتر است.

  1. استراتژی ترکیبی: چندین استراتژی در این روش ترکیب می شوند تا ضعف های هر استراتژی از بین برود مثلا اگر استراتژی محتوایی را با تبلیغات ترکیب کنید افراد زیادی می توانند محتوای شما را ببینند و در نتیجه مشتریان بیشتری پیدا می کنید.

البته ممکن است اجرای هم زمان این استراتژی ها نتیجه خوبی نداشته باشد بنابراین باید هر استراتژی به صورت کامل و دقیقی اجرا و پیاده سازی شود در واقع اگر یک استراتژی به صورت کامل انجام شود بهتر از این است که چندین استراتژی به صورت همزمان ناقص انجام شوند.

اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود از طریق استراتژی محتوایی هستید باید بر اساس اصول سئو وب سایت خود را بهینه سازی کنید و این موضوع مستلزم یک سرمایه گذاری طولانی خواهد بود.

زمانی می توانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید که با رعایت اصول از تکنیک های جامع در وب سایت خود استفاده کنید.

در عصر حاضر چه راه هایی برای توسعه کسب و کار وجود دارد؟

مزایای سئو سایت و تاثیری که بر کسب و کار شما می گذارد؟

از مزایای سئو سایت این است که شما را به مخاطبان خود معرفی می کند. روزانه تعداد زیادی از کاربران فضای وب را جستجو می کنند و شما می توانید از این فرصت به نفع خود استفاده کنید. سئو به شما این امکان را می دهد که در صفحات اول گوگل قرار بگیرید و کاربران بیشتر بر روی وب سایت شما کلیک کنند.

از طرفی به افزایش میزان ترافیک سایتی که دارید کمک می کند. هنگامی که در رتبه های اول گوگل باشید شانس کلیک فرد بر روی وب سایت شما بیشتر می شود بنابراین تنها با بهینه سازی موتورهای جستجوگر می توانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید. این روش مناسبی است که جایگزین سایر روش های تبلیغاتی می تواند باشد.

همان افرادی که وب سایت شما را بازدید می کنند می توانند بعدا تبدیل به مشتریان وفادار شما شوند و به کمک این روش می توانید بازدید وب سایت خود را به صورت هدفمندی افزایش دهید. این موضوع خود می تواند عاملی جهت بالا بردن میزان فروش شما شود البته اگر محصولی داشته باشید که بتوانید با آن اعتماد در کاربران ایجاد کنید باعث سبقت گرفتن از رقبای خود خواهید شد.

از طرفی اعتبار فعالیت و شغلی که دارید نیز بالا می رود و در کاهش هزینه های شما نیز تاثیر چشمگیری دارد. با شرکتی که در زمینه سئو معتبر است قرارداد ببندید و تمامی کارهای سئوی خود را به او بسپارد و خیال خود را راحت کنید. دیگر نیاز نیست هزینه های سرسام آوری را بابت تبلیغات خود بدهید و تنها با پرداخت هزینه اندکی ترافیک و بازدید وب سایتتان را بالا می برید.

از مهمترین مزایای سئو این است که همواره در حال تغییر و پیشرفت است و در تمامی روزهای سال فعال است. سئو استراتزی است که دارای افق بلند مدت می باشد و شما را به سمت رتبه های برتر در گوگل سوق می دهد و کمتر پیش می آید که سقوط کند.

نتیجه گیری:

اگر صاحب شرکت و کسب و کار کوچکی هستید بهتر است به دنبال استراتژی باشید که شما را از رقبایتان بالاتر ببرد، در شرکتهای پیشرفته تنها تبلیغات را راهی برای پیشرفت خود نمی دانند آن ها همراه از استراتژی های محتوایی و سئو استفاده کرده و موجب افزایش تعداد مشتریان و در نهایت فروش خود می شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما