شناسهٔ خبر: 65664 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

جشنواره بزرگ فروش محصولات لوازم خانگی ویژه یلدا ۱۴۰۱

جشنواره بزرگ فروش محصولات لوازم خانگی ویژه یلدا ۱۴۰۱

امروزه خرید لوازم خانگی با توجه به اوضاع اقتصادی کشور که نرخ تورم بالا و سطوح درآمدی کم مسبب آن است، به یک نگرانی بزرگ برای خانواده های ایرانی تبدیل شده است.

شرکتهای مختلفی در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی فعالیت می کنند و در این میان محصولات چند شرکت در صدر جداول کیفیت قرار دارند که به نسبت از قیمتهای بالایی هم برخوردار هستند. از جمله این شرکتها می توان به بوش، ال جی، سامسونگ، هایسنس و ... اشاره کرد که تقیبا می توان گفت تمامی محصولات لوازم خانگی را به بازار عرضه می کنند.

قیمت تلویزیون و لباسشویی و ... در سطوح متفاوتی قرار دارد اما فروشگاه اینترنتی ما در جشنواره فروش محصولات لوازم خانگی یلدا ۱۴۰۱، تمامی محصولات را با قیمتی زیر قیمت کل بازار عرضه و در دسترس عموم مردم قرار داده است. قیمت لوازم خانگی در این فروشگاه با توجه به شرایط اقتصادی مشتریان تعیین شده تا هموطنان عزیز در این جشنواره که به مدت محدود دایر شده است، بتوانند با کمترین هزینه، بیشترین لوازم را برای منزل خود خریداری نمایند.

جشنواره بزرگ فروش محصولات لوازم خانگی ویژه یلدا ۱۴۰۱

فروشگاه اینترنتی ما در این جشنواره که از امروز و به مدت محدود برپا شده است، کلیه محصولات لوازم خانگی اعم از یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون، کولر گازی و حتی لوازم ریز آشپزخانه همچون چرخ گوشت، همزن، آسیاب، مخلوط کن و ... را با قیمتهای باور نکردنی در دسترس عموم قرار داده است. چنانچه قصد خرید لوازم خانگی  را دارید، به وبسایت فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید هر کدام از محصولات لوازم خانگی، از تخفیفات ویژه یلدا ۱۴۰۱ بهرمند شوید.

برچسب‌ها:

نظر شما