شناسهٔ خبر: 65653 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

فروش گوشی موبایل اقساطی با چک بدون پیش پرداخت

بهترین و پر فروش ترین برند موبایل

در بازار موبایل ایران برندهای مختلفی برای انتخاب و خرید وجود دارد. طبیعتا یکی از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت و قیمت گوشی موبایل، مارک یا همان برند سازنده است که باید در زمان خرید آن را جدی بگیرید.

بهترین و پر فروش ترین برند موبایل


اگر قصد خرید گوشی موبایل نو رو دارید ولی نمی‌دانید که بهترین و پرفروش ترین برند تلفن همراه مربوط به کدام شرکت‌ها است پس با ما همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی

به گزارش شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، برند شیائومی (Xiaomi) در ماه ژوئن سال 2021 برای اولین بار توانست جایگاه پرفروش ترین برند موبایل جهان را از برندهای سامسونگ و اپل بگیرد. شیائومی یک برند چینی است که فعالیت خود در زمینه ساخت و تولید تلفن همراه را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرده است. قیمت گوشی موبایل شیائومی با داشتن کیفیت ساخت مناسب، مقرون به صرفه است به گونه‌ای که در حال حاضر متوسط قیمت فروش هر موبایل شیائومی ۴۰ درصد از موبایل‌های سامسونگ و ۷۵ درصد از موبایل‌های آیفون پایین‌تر است. بنابراین می‌توان گفت که مقرون به صرفه‌ترین و ارزانترین قیمت گوشی متعلق به برند شیائومی می‌باشد.

گوشی موبایل سامسونگ

گوشی موبایل‌های سامسونگ (SAMSUNG) از گوشی‌های پرفروش در بازار ایران هستند که به گوشی‌هایی با کیفیت و قابل اعتماد مشهور هستند. مدل و رنج قیمت گوشی‌ های سامسونگ بسیار متنوع است در نتیجه تمامی خواسته‌ها و بودجه‌ها را پوشش می‌دهند. انواع گوشی‌های سامسونگ به چیپ‌های پردازشی قدرتمند، بهترین سخت افزارها، به روزترین فناوری‌ها و بدنه مقاوم مجهز هستند و محصولاتی قابل اعتماد بوده و ارزش خرید را دارند.

گوشی موبایل آیفون
موبایل‌های آیفون (iphon) توسط شرکت آمریکایی اپل طراحی و به بازار فروش عرضه می‌شوند. قیمت موبایل ‌های آیفون بالا است و از گوشی‌های گران قیمت و با کیفیت شناخته می‌شوند که مجهز به سیستم عامل ios  بوده و انتخاب اکثر افراد پر درآمد جامعه هستند.
بر اساس آمار منتشر شده از سهم بازار تلفن همراه در جهان، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی کمپانی سامسونگ 18 درصد، شیائومی 16 درصد و اپل 15 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن‌ها شرکت‌های اوپو (OPPO) و ویوو (Vivo) هر کدام ۱۰ درصد از سهم فروش بازار را در اختیار داشتند.

بهترین و پر فروش ترین برند موبایل


گوشی موبایل اندروید یا آی او اس ؟

در زمان خرید گوشی همراه به طور کلی دو نوع انتخاب پیش رو دارید گوشی‌های اندرویدی و آیفون. در اینجا برایتان شاید سوال باشد که بازار از گوشی‌های متنوعی از برندهای گوناگون پر است پس چرا در زمان خرید فروشندگان از شما می‌پرسند که گوشی اندرویدی می‌خواهید یا آیفون.

در جواب به این سوال باید بگوییم که آیفون نام تجاری گوشی‌های ساخت شرکت اپل است و سیستم عامل آنها ios نام دارد و به صورت اختصاصی تنها در گوشی‌های این کمپانی استفاده شده است. ولی اندروید نام یک موبایل نیست بلکه سیستم عاملی است که بر گوشی‌های هوشمند گوناگونی از برندهای مختلف پیاده‌سازی شده است و به همین دلیل از صفت جمع برای گوشی اندرویدی و مفرد برای آیفون استفاده می‌شود. در این بخش برای آشنایی بیشتر شما سیستم عامل اندروید را با سیستم عامل ios مقایسه کرده‌ایم تا شما در هنگام خرید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

1- قیمت موبایل در گوشی‌های اندرویدی بسیار متنوع و گسترده است به صورتی که شما می‌توانید مدل مناسبی با بودجه‌ای که دارید خریداری کنید ولی قیمت گوشی آیفون در مدل‌های گوناگون بالا است و شاید شما از لحاظ مالی قدرت خرید این دسته از گوشی‌ها را نداشته باشید.

2- گوشی‌های آیفون امنیت بالایی دارند و بسیاری از افراد به دلیل اینکه داده و حریم خصوصی‌شان در سطح بالاتری حفظ شود این گوشی‌ها را برای خرید انتخاب می‌کنند. در واقع به‌روزرسانی‌های ثابت و منظم سیستم عامل ios برای گوشی‌های آیفون و همچنین قوانین سخت گیرانه اپ استور سبب شده است تا هدف قرار دادن کاربران ios برای مهاجمان سخت‌تر باشد. ولی سازنده‌های گوشی‌های اندرویدی تنها در مواردی خاصی این بروزرسانی را برای سخت افزارهای قدیمی خود انجام می‌دهند در نتیجه گوشی‌های اندرویدی در مقایسه با آیفون‌ها امنیت کمتری دارند و کاربران گوشی‌های قدیمی اندروید برای دسترسی به نرم افزار به روز شده مجبور هستند که مدل گوشی خود را ارتقا دهند. اگر بالا بودن امنیت و حفظ حریم شخصی برای شما اهمیت زیادی دارد خرید گوشی آیفون انتخاب مناسبی برای شما است.

2- یکی از عمده‌ترین تفاوت‌ها بین سیستم عامل اندروید و ios از ابتدا تاکنون آپدیت و یا به روز رسانی سیستم عامل است. یکی از نقاط قوت سیستم عامل ios نسبت به اندروید این است که بروزرسانیios  و نرم افزار آن در مقایسه با اندرویدها سریع‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بهترین و پر فروش ترین برند موبایل


قیمت موبایل در فروشگاه سل

خرید به شیوه اینترنتی یکی از روش‌های ساده و بی دردسر خرید گوشی موبایل است و فروشگاه اینترنتی سل یکی از فروشگاه‌های معتبر است که طیف گسترده‌ای از انواع گوشی موبایل را با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند.
در فروشگاه اینترنتی سل قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی موبایل اپل و غیره در مقایسه با اکثر مکان‌های فیزیکی و فروشگاه‌های اینترنتی مناسب‌تر است و به جرات می‌توان گفت که قیمت گوشی موبایل در این فروشگاه بهترین قیمت بازار می‌باشد. بنابراین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل، موبایل دلخواه خود را با مناسب‌ترین قیمت بازار سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.
 

فروش اقساطی گوشی موبایل در فروشگاه سل

حتما برای شما پیش آمده است که قصد خرید گوشی نو را داشته‌اید ولی قیمت گوشی نوکیا، قیمت گوشی موبایل سامسونگ، قیمت گوشی موبایل اپل و غیره برایتان بالا بوده و توان خرید آنها را نداشته‌اید. فروشگاه اینترنتی سل با در نظر گرفتن این موضوع و اینکه قدرت خرید افراد جامعه پایین آمده است امکان خرید گوشی موبایل قسطی را با بهترین شرایط فراهم کرده است.

فروشگاه اینترنتی سل روش‌های متنوعی را جهت خرید اقساطی گوشی موبایل در نظر گرفته است که شامل خرید موبایل اقساطی با چک، بدون چک، با سفته و غیره می‌شود بنابراین در هر جای ایران که هستید بدون محدودیت مکانی و زمانی به فروشگاه اینترنتی سل متصل شده و بدون دردسر خرید قسطی گوشی دلخواه‌تان را به روشی که متناسب با شرایطتان است انجام دهید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و نحوه فروش اقساطی گوشی موبایل در فروشگاه سل کافی است به سایت فروشگاه سل (sell.ir) مراجعه کرده و با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.
منبع
: فروشگاه اینترنتی سل



 

برچسب‌ها:

نظر شما