شناسهٔ خبر: 65651 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

هزینه ثبت شرکت پرسپولیس چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت یکی دیگر از چالش‌های افراد در زمان ثبت شرکت‌شان می­‌باشد. نگران نباشید، هزینه ثبت شرکت آن‌قدر هم زیاد نیست که نتوانید از پس آن برآیید و همچنین هزینه ثبت شرکت آن‌قدر هم کم نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. عوامل بسیاری بر هزینه ثبت شرکت مؤثر هستند که از بین آن‌ها می­‌توان به نوع شرکت، دریافت مدارک، نحوه ثبت، پست، چاپ آگهی، کپی و پرونده، استعلام و… اشاره داشت. برای آن که هزینه ثبت شرکت برایتان ارزان‌­تر باشد بهتر است آن را به صورت آنلاین انجام دهید. در این روش علاوه بر کاهش هزینه ثبت شرکت، هزینه­‌های اضافه هم‌چون رفت‌وآمد و … را هم نخواهید داشت و برایتان به صرفه‌­تر خواهد بود. های ثبت با هزینه ثابت و ارزان کار ثبت شرکت‌تان را برای شما انجام می‌دهد.

هزینه ثبت شرکت چقدر است؟

مراحل هزینه ثبت شرکت

مراحل هزینه ثبت شرکت بسته به نوع شرکت شما با هم متفاوت خواهد بود؛ اما در حالت کلی مراحل ثبت شرکت را می­‌توان به صورت زیر نام برد:

مرحله اول، آماده کردن مدارک

این اولین مرحله است. شما باید تمامی مدارک مورد نیاز رأی ثبت شرکت را آماده کنید. مدارک هویتی و شخصی خودتان هم فراموش نکنید. اگر شریک کاری دارید باید مدارک او را هم عرضه کنید. برخی از مهم­ترین مدارک مورد نیاز عبارت‌اند از:

  • شرکت نامه
  • صورت جلسه انتخاب مدیر
  • صورت جلسه مجمع عمومی
  • رسید سرمایه

مراحل ثبت شرکت سهامی عام

مراحل ثبت شرکت سهامی عامی، شرکتی است که در آن بخشی از سرمایه توسط فروش سهام به مردم تأمین می‌­شود. هر فرد با توجه به میزان سهامی که دارد می­‌تواند مسئولیت قبول کند. کامل­ترین نوع شرکت است که برای ثبت آن باید تمامی مراحل بالا را پشت سر بگذارید اما باید به دو نکته مهم توجه کنید:

  • اطلاعات هویتی و مدارک شناسایی تمامی اعضا را ارائه دهید.
  • باید از بین تمامی سهام­داران، 5 نفر را به عنوان هیئت‌مدیره انتخاب کنید که اغلب 5 نفری که بیشترین میزان سهام را دارند انتخاب می‌­شوند.

ثبت تغییرات شرکت

ثبت تغییرات شرکت یکی از اصلی ترین موارد بعد از ثبت شرکت میباشد زیرا همواره ثبت کنندگان پس از مدتی نیاز به تغییرات در شرکت خود دارند که میتوانند به سایت های ثبت مراجعه کرده و اقدام به ثبت تغییرات شرکت کنند.

ثبت تغییرات شرکت از جمله تغییرات مانند نام ، ادرس ، اسم شرکت و .. موارد دیگر میباشد که میتوانید به راحتی تغییرات لازم را انجام دهید.

برچسب‌ها:

نظر شما