شناسهٔ خبر: 65625 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

مقایسه بهترین هتل های همدان در سال 1401

مقایسه بهترین هتل های همدان در سال 1401

مقایسه بهترین هتل های همدان در سال 1401

همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران و قدیمی‌ترین شهر ایران است. این شهر که در قدیم هگمتانه نام داشت از کهن‌ترین شهرهای جهان نیز به‌شمار می‌رود. قدمت آن به قرن هشتم هجری برمی‌گردد. همدان شهری باستانی و تاریخی و دارای  بافتی قدیمی است که به خاطر داشتن جاذبه‌ها و مکان‌های تاریخی انبوه، گردشگران زیادی  به این شهر سفر می‌کنند. گردشگران با اقامت در هتل های همدان سفری لذت‌بخش را تجربه خواهند کرد. در ادامه این مطلب به مقایسه بهترین هتل‌ های همدان می‌پردازیم.

هتل باباطاهر همدان

هتل پنج ستاره باباطاهر، از بهترین هتل های همدان در قلب شهر همدان یا هگمتانه قدیم قرار دارد. این هتل دارای چهارطبقه و ۱۳۰اتاق زیبا و لوکس با تمام امکانات و شرایط رفاهی، آماده پذیرایی از مهمانان خود می‌باشد. هتل باباطاهر در سال ۱۳۹۴ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

هتل باباطاهر دارای امکاناتی از جمله: لابی، آسانسور، استخر سرپوشیده و سونا، مرکز اسپا، اینترنت، رستوران‌های سنتی و مدرن، مینی‌بار، چای‌خانه سنتی کافی‌شاپ، پارکینگ و در هر واحد اقامتی قهوه‌ساز، تلویزیون، میز آرایش، حمام و سرویس بهداشتی و... است. تالار شیک و مجلل این هتل برای برگزاری مراسمات عروسی و جشن‌های خاص آماده پذیرایی می‌باشد. همین‌طور روف گاردن زیبا و باصفای هتل، شبی زیبا را برای مهمانان خود به‌ارمغان می‌آورد.

هتل پارسیان همدان

هتل چهارستاره پارسیان، هتلی تاریخی در همدان است. این هتل در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد، اما چندین بار مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت تا در زمره بهترین هتل های همدان باقی بماند. مهمانان با اقامت در این هتل زیبا از منظره ارتفاعات با شکوه الوند لذت می‌برند.

هتل پارسیان دارای امکاناتی از جمله: صندوق امانات، رستوران باظرفیت ۱۶۰ نفر در طبقه همکف، کافی‌شاپ، سالن‌ کنفرانس باظرفیت ۷۰ نفر، تالار عروسی، فضای سبز در محوطه هتل، اینترنت، پارکینگ، خودپرداز، خشک‌شویی، تاکسی سرویس و نیز در هر واحد اقامتی سیستم تهویه، تلویزیون، کمد، مینی بار، یخچال، امکان سرو صبحانه و نهار و... است. مدیریت هتل تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات جهت آسایش و رفاه حال مهمانان و گردشگران انجام می‌دهد.

مقایسه بهترین هتل های همدان در سال 1401

هتل بین المللی امیران

هتل چهارستاره امیران یکی از بهترین هتل‌ های همدان با ۵۵ واحد اقامتی در ۵ طبقه، پذیرای گردشگران و مسافران عزیز می‌باشد. هتل امیران با بنایی تاریخی یادآور ایران باستان است. این هتل در بلندترین قسمت شهر قرار داشته و دوچشم‌انداز زیبا را به نمایش می‌گذارد. از یک سو ارتفاعات کوه الوند و از سوی دیگر نمای زیبای شهر همدان، برای مهمانان چشم‌نوازی می‌کند.

امکانات و خدمات مدرن هتل امیران از قبیل: صبحانه سلف‌سرویس، صندوق امانات، استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، اینترنت، مینی بار و در همه واحدهای اقامتی یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس‌بهداشتی و... موجود است. اقامت در سوئیت‌های لاکچری و شیک هتل امیران شبی به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز را برای مسافران به‌ یادگار می‌گذارد. تالار و سالن پذیرایی هتل امیران، میزبان خوبی برای میهمانی‌ها و مراسم عروسی شهروندان است.

هتل امیران ۲ همدان

بعد از یک سال از ساخت هتل امیران، شعبه ۲ این هتل در سال ۱۳۹۷ ساخته شد. ساختمان هتل چهارستاره امیران۲ در ورودی شهرک فرهنگیان قرار دارد. هتل امیران ۲ در هفت طبقه و پنج طبقه منفی بنا شده و دارای ۵۹ واحد اقامتی در طبقات ۳ تا ۵ می‌باشد. این هتل براساس معماری و طراحی مدرن و همین‌طور بالاترین استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. این مجموعه از آثار باستانی و سمبل‌های اصیل ایرانی الهام گرفته است.

امکانات و خدمات هتل امیران۲: رستوران با منوی غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی، دوسالن مجزا جهت مراسم جشن و سمینارها باظرفیت ۸۰۰ نفر، اینترنت، پارکینگ اختصاصی و... در هر واحد اقامتی یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه، حمام و سرویس‌بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، سرویس چای و... است.

هتل بوعلی همدان

بنای هتل زیبای بوعلی، قدمت تاریخی دارد و در سال ۱۳۳۲ ساخته شده است. در سال ۱۳۹۴ جهت به‌روزرسانی خدمات و امکانات، مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل بوعلی از دو طرف، به باغ‌های زیبا و سرسبز مشرف بوده و منظره چشم‌نوازی را برای مهمانان هتل به‌ارمغان آورده است. هتل چهارستاره بوعلی جزء بهترین هتل های همدان و زیرمجموعه هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان است.

این هتل با ۳۶ واحد اقامتی لوکس و کامل‌ترین امکانات، رفاه و آسایش مسافرین را تامین می‌کند. انتخاب رنگ آبی اتاق‌ها بسیار هوشمندانه بوده! چراکه باعث آرامش و فضایی دلنشین برای مهمانان می‌باشد. از ویژگی‌های هتل بوعلی، فاصله کم با مکان‌های دیدنی از جمله: آرامگاه ابوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، بنای شیر سنگی و باغ موزه نظری است.

مقایسه بهترین هتل های همدان در سال 1401

هتل کتیبه همدان

از بهترین هتل های همدان می‌توان هتل کتیبه همدان را نام برد. این هتل در سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرد. هتل کتیبه با مساحت ۵۲۰۰ متر زیربنا در چهار طبقه و ۳۱ واحد اقامتی لوکس و شیک با امکانات کامل و عالی پذیرای مهمانان خود می‌باشد. موقعیت مکانی هتل چهارستاره کتیبه در بهترین نقطه آب‌وهوایی همدان و روبروی ارتفاعات الوند قرار دارد.

یکی از مزیت‌های هتل کتیبه، رستوران ایتالیایی با بهترین کیفیت غذایی و خوشمزه‌ترین و خوش‌طعم‌ترین غذاهای ایتالیایی است که ساعاتی دلچسب و دلنشین را برای مهمانان خود رقم می‌زند. با اقامت در هتل کتیبه حتماً شبی را در روف گاردن سرسبز و رویایی همراه با آب‌وهوایی عالی بگذرانید و با منظره زیبای ارتفاعات الوند اوقاتی خوشی را سپری کنید.

هتل سفیر همدان

از جدیدترین و مدرن‌ترین هتل‌ها که جزء بهترین هتل های همدان نیز باشد، هتل سه ستاره سفیر را می‌توان نام برد. این هتل در سال ۱۳۹۶ در هشت طبقه و ۱۵ واحد اقامتی شیک بنا شده است و با امکاناتی مدرن و کامل آماده میزبانی از میهمانان خود می‌باشد. هتل سفیر با پرسنل کارآزموده و مجرب و معماری لوکس و زیبا، سفری شیرین و دلچسب را برای شما رقم خواهد زد.

از جمله امکانات این هتل: سرویس ۲۴ ساعته، لاندری، صندوق امانات، رستوران با کیفیت عالی و طبخ غذاهای سنتی و فرنگی، امکانات صوتی و تصویری، آشپزخانه با تمام امکانات، اینترنت، تلفن و... را می‌توان نام برد. یکی دیگر از مزیت‌های هتل سفیر، موقعیت مکانی و دسترسی راحت به مراکز گردشگری همدان است که رفاه و آسایش گردشگران را فراهم می‌کند.

هتل خاتم همدان

هتل سه ستاره خاتم با مساحت چهار هزار مترمربع در میدان فلسطین همدان ساخته شده و در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل در سال ۱۳۹۷ بازسازی و مرمت شد تا کیفیت امکانات و خدمات خود را ارتقا دهد. هتل خاتم از بهترین هتل های همدان است و میزبان سفری خوش و لذت‌بخش برای مهمانان خود می‌باشد.

از مزیتهای هتل خاتم نزدیکی آن به مراکز خرید و گردشگری است تا به مهمانان و گردشگران کمک کند بدون صرف ‌وقت و هزینه زیاد به تفریح و گشت‌وگذار بپردازند. رستوران این هتل با طبخ غذاهای لذیذ و باکیفیت، پذیرای مهمانان هتل بوده تا لذت سفر را کامل کنند.

مقایسه بهترین هتل های همدان در سال 1401

هتل وندیک همدان

هتل سه ستاره وندیک در لیست بهترین هتل های همدان قرار دارد. هتل وندیک در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۹۸ نوسازی و مرمت شد. این هتل دارای چهار طبقه و ۲۷ واحد اقامتی می‌باشد که شامل واحدهای یک‌تخته، دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته است.

در رستوران این هتل، انواع غذاهای ایرانی خوش عطر و طعم سرو می‌شود. کافی‌شاپ‌های هتل با فضایی زیبا و نوشیدنی‌های بی‌نظیر پذیرای مهمانان خود هستند. یکی دیگر از امکانات هتل، داشتن سالن کنفرانس با ظرفیت ۲۰۰ نفر که یکی از بهترین و شیک‌ترین سالن‌های کنفرانس در استان همدان است.

برچسب‌ها:

نظر شما