شناسهٔ خبر: 65460 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

قیمت کلاس گیتار ریتم آوا

قیمت کلاس گیتار ریتم آوا

اگر که به دنبال قیمت کلاس گیتار در تهران هستید می‌بایست بگوییم هیچ‌وقت این اشتباه را نکنید که به خاطر قیمت مناسب یک آموزشگاه را برای یادگیری انتخاب کنید. امروزه جوانان زیادی به ساز گیتار علاقه دارند. اگر شما هم علاقه زیادی به نواختن گیتار دارید و قصد ثبت نام در کلاس‌های آموزشی این ساز را دارید باید به دنبال یک آموزشگاه معتبر با سابقه در این زمینه موسیقی باشید. اما قیمت کلاس گیتار بر اساس عوامل مختلف و شرایط متفاوت دارای قیمت‌های متفاوت است. راه‌کارهایی نیز از قبیل پک‌های آموزشی وجود دارد که می‌تواند تا میزان زیادی سطح شما را برای استارت کار به‌صورت حرفه‌ای بالا بیاورد.

چگونه قیمت کلاس گیتار محاسبه می‌شود

قیمت کلاس گیتار در تهران به عوامل متعددی همانند سطح استاد ، در قیمت کلاس تأثیر خواهد داشت. اما اگر می‌خواهید عوامل مؤثر بر قیمت کلاس را بدانید باید بگوییم که مواردی همچون نوع گیتار ، سطح کلاس ، مکان ، تعداد هنرجویان و... می‌تواند بر روی قیمت کلاس تأثیر بگذارد و فراموش نکنید هرچه شرایط بهتری باشد مدت زمان یادگیری کمتری خواهید داشت.

سبک گیتار و تغییر قیمت

قیمت کلاس گیتار در تهران به سبک گیتار نیز بستگی دارد. گیتار دارای انواع متفاوتی است که به دو دسته اصلی آکوستیک و الکترونیک تقسیم می‌شود. حال در ادامه گیتار دارای سبک‌های پاپ ، کلاسیک ، بلوز ، فلامنکو ، جز و... است. حال هر یک از سبک‌ها دارای یک قیمت متفاوت است که در شرایط متفاوت تغییر می‌کند.

گیتار آکوستیک و هزینه ثبت نام در دوره

بنا به میزان سختی سبک انتخابی و نوع گیتار قیمت کلاس گیتار در تهران متغیر است. اما برای اینکه نوع گیتار و سبک خود را انتخاب کنید می‌بایست یک دوره مبتدی گیتار را بگذرانید تا علاقه خود به انواع سبک‌ها  مورد توجه قرار دهید و در نتیجه سبک مورد علاقه خود را بیابید. یک نکته مهم در رابطه با آموزش گیتار آکوستیک تفاوت قیمت آن با آموزش گیتار الکتریکی است که کلاس آن بسته به توانایی‌ها و سابقه اساتید یا مدرسین این ساز دارد. یکی از سازهای زیر مجموعه گیتار آکوستیک گیتار کلاسیک است. این گیتار فاقد آکورد است و با ضربان دست نواخته می‌شود. انواع گیتار نیز مانند فلامنکو که یک گیتار اسپانیایی است نیز متواند برای برخی از علاقه‌مندان به ساز گیتار جالب باشد و علاقه آن‌ها را به خود جلب کند.

برای ثبت نام در کلاس گیتار الکتریکی چقدر هزینه لازم است؟

بسیاری از علاقه‌مندان به ساز گیتار توجه زیادی به دسته گیتار الکتریکی دارند به همین منظور به دنبال قیمت کلاس گیتار در تهران هستند. به دلیل اینکه اساتید کمی در کشور دارد و سختی بیشتری نیز برای یادگیری دارد می‌بایست هزینه بیشتری را صرف این سبک از موسیقی کرد. اگر قصد یادگیری گیتار الکتریکی را دارید شما قادر هستید تا بین گیتار بیس و گیتار الکتریک یکی را انتخاب کنید. هر استاد دارای یک متد آموزشی است و هر هنرآموز نیز دارای یک میزان قدرت یادگیری و علاقه است به همین دلیل هزینه و مدت یادگیری گیتار برای کلیه اشخاص متفاوت است می‌توان گفت هر شخص بسته به شرایط خود و استاد مبلغ متفاوتی را باید بپردازد. گاهاً مباحث تئوری می‌تواند بر قیمت این جلسات تأثیرگذار باشد چرا که به منظور یادگیری هرچه بهتر و پایه‌ای ساز لازم است تا از برقی مباحث تئوری نیز استفاده شود. اما لازم است قبل از اینکه کلاس شما در زمینه سبک‌های راک ، جاز ، بلوز ، متال و...  آغاز شود با این سبک‌ها آشنایی زمینه‌ای پیدا کنید این مسئله باعث ایجاد اشتیاق یادگیری در شما می‌شود.

خصوصی یاد بگیر اما با هزینه بیشتر

قیمت کلاس گیتار در تهران به‌صورت خصوصی کمی از حالت عمومی بیشتر است اما برای یادگیری بسیار مناسب است و نسبت به عمومی خیلی راحت‌تر و بهتر با مفاهیم و حرکات آشنا خواهید شد. این مسئله در یادگیری شما بسیار تأثیرگذار بوده اما قطعاً بنا به اینکه در این بناست فقط به شما تدریس شود هزینه بیشتری لازم است بپردازید. حال اگر که این آموزش در محل زندگی خود شما برگزار شود قطعاً هزینه بیشتری باید پرداخت شود زیرا زمان بیشتر و هزینه بیشتری برای استاد مدرس در بر خواهد داشت. اما گیتار به دلیل اینکه حمل راحتی دارد و مانند پیانو غیر قابل حمل نیست می‌توانید برای کاهش هزینه کلاس تدریس در آموزشگاه را ترجیح دهید. اما اگر قصد این را دارید تا در منزل این آموزش را بگذرانید دوستان خود را نیز برای این آموزش دعوت کنید تا هزینه کلاس را در حد قابل توجهی برای شما کاهش یابد.

کلاس آموزش گیتار

کیفیت و قیمت کلاس آموزش گیتار در تهران  به دلیل اینکه آموزشگاه‌ها سعی بر این دارند که از اساتید با تجربه و کاردانی استفاده کنند تقریباً دارای اختلاف کمی است و بیشتر سعی می‌کنند نرخ یکسانی داشته باشند. سه رکن اصلی تأثیرگذار در قیمت می‌تواند محل آموزشگاه ، شهرت آموزشگاه و شهرت استاد مدرس گیتار باشد. هزینه کلاس‌هایی که در آموزشگاه‌ها گرفته می‌شود احتمال زیاد از اساتیدی که به‌صورت خصوصی تدریس می‌کنند بیشتر است اما نکات زیادی همچون اعتبار باعث می‌شود بیشتر افراد آموزشگاه را برای یادگیری گیتار انتخاب کنند.

نکات مهم پیش از ثبت نام در کلاس‌های گیتار

       به دنبال این نباشید که هزینه کمتری صرف آموزش کنید. این باعث می‌شود چیزی یاد نگیرید.

       دقت داشته باشید کیفیت در آموزش آن مرکز موسیقی وجود داشته باشد.

       اساتید مجرب و با سابقه همیشه قیمت بیشتری برای کلاس می‌گیرند اما نتیجه مطلوب‌تر و مورد قبولی خواهد داشت.

       اگر که قصد یادگیری را دارید حتماً بهترین آن را انتخاب کنید زیرا اگر آموزشگاهی که انتخاب کردید نتیجه مطلوبی نداشت شما قادر به تعویض آن نخواهید بود

       دقت داشته باشید به هیچ وجه برای کودکانتان که بناست از پایه این موسیقی را آموزش ببینند از مراکز ارزان استفاده نکنید.

       مراکز مطمئن و کاردرست در مدت زمان کمتری بهترین سطح ممکن آموزشی با اعمال می‌کنند و این آموزش را تمام می‌کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما