شناسهٔ خبر: 64647 - سرویس کتاب و نشر
نسخه قابل چاپ

طی روزهای پیش‌رو؛

سامانه‌های خانه کتاب و ادبیات ایران به زیرساخت جدید منتقل می‌شود

خانه کتاب پروژه طراحی انتقال سامانه‌های خانه کتاب و ادبیات ایران از زیرساخت قدیم به زیرساخت جدید طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هشتم و نهم اسفند انجام می‌شود.

فرهنگ امروز: به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، پروژه طراحی انتقال سامانه‌های خانه کتاب و ادبیات ایران از زیرساخت قدیم به زیرساخت جدید طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هشتم و نهم اسفند انجام می‌شود.

پروژه طراحی و پیاده سازی دیتابیس و سامانه‌های جدید و انتقال سامانه‌های خانه کتاب و ادبیات ایران از زیرساخت قدیم به زیرساخت جدید در حال انجام است و از این رو قطع شدن موقت برخی از سرویس‌ها در هنگام انتقال و وجود اختلال در بعضی از فرآیندها پس از انتقال اجتناب ناپذیر بوده و تدارک لازم در این خصوص دیده شده است.

بر این اساس امروز شنبه هفتم اسفند سرویس دهی سایت اهل قلم به نشانی ahleghalam.ir برای انتقال داده متوقف شده و روز بعد، یکشنبه هشتم اسفند پس از روزآمد شدن در دسترس قرار می گیرد.

همچنین فردا یکشنبه نیز سامانه بانک اطلاعات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی db.ketab.ir جهت انتقال داده از دسترس خارج شده و روز نهم اسفند در دسترس قرار گرفته و قابل بهره‌برداری می‌شود.

نظر شما