شناسهٔ خبر: 64633 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

برای اقامت طولانی‌ مدت در تهران کجا بمانیم و بهترین انتخاب چیست؟

برای اقامت طولانی‌ مدت در تهران کجا بمانیم و بهترین انتخاب چیست؟

ممکن است برای خریدهای ضروری یا جهیزیه عازم تهران باشید و لازم باشد چندروزی را در این شهر پر و پیمان که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می‌شود اقامت کنید. اقامت‌های طولانی‌مدت به تهران دلایل مختلفی دارد. یا ممکن است مهمان خارجی داشته باشید و برایش دنبال اقامتگاهی بزرگ‌تر از یک اتاق در هتل بگردید یا به هر دلیلی به اجاره هفتگی یا ماهانه در تهران فکر کنید. 

مهم‌ترین چیز در این لحظه این است که بهترین اقامتگاه از لحاظ هزینه و کیفیت را پیدا کنید چون قرار است روزهای طولانی را در این مکان بگذرانید و باید امکانات رفاهی خوبی را داشته باشد تا شما احساس راحتی خانه خودتان را حس کنید. از طرفی هم چون قرار است یک هفته و یا یک ماه در این اقامتگاه بمانید باید دنبال یک اقامت به صرفه و اقتصادی باشید.

برای این کار می‌توانید به اجاره آپاتمان مبله از سایت پینورست فکر کنید. کافی‌ست سایت پینورست را باز کنید و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید برای اقامت طولانی مدت خود آپارتمانی مناسب پیدا کنید. 

اقامتگاه‌های پینورست امکان رزرو هفتگی و ماهانه را هم دارند و می‌توانید با خواندن شرایط هر اقامتگاه آن‌ها را به راحتی پیدا کنید.

چرا اجاره اقامتگاه در تهران برای اقامت‌های طولانی به نفعمان است؟

انتخاب یک اقامتگاه خوب برای سفرهای طولانی مدت خیلی مهم است. قرار است چند روزی به این اقامتگاه رفت‌وآمد کنید و اگر فضای خصوصی‌تری داشته باشید که حس خانه خودتان را منتقل کند قطعا راحت‌تر خواهید بود. اگر همچین فضاییی نیاز دارید باید قید هتل را بزنید و بروید سراغ اجاره اقامتگاه در تهران. 

در تهران سوئیت‌ها و آپارتمان های مبله زیادی برای اقامت ماهانه شما وجود دارند. کافی است از یک سایت معتبر آن‌ها را پیدا کرده و باتوجه به بودجه و محلی که می‌خواهید اقامت کنید رزروشان کنید. 

یکی از سایت‌های معتبر برای این‌کار پینورست است. آن‌ها یک پشتیبانی ۲۴ساعته هم دارند که در هر زمانی که برایتان سوال و دغدغه‌ای پیش آمد بتوانید در کوتاه‌ترین مدت حلش کنید.

امکانات کامل برای یک اقامت بلند مدت

شاید بخواهید در اقامت ماهانه خود غذای خانگی بخورید و خودتان غذا درست کنید. حتما می‌دانید که همچین امکانی را در هتل نخواهید داشت پس باید یک آپارتمان مبله یا یک سوئیت در تهران اجاره کنید.

 آپارتمان‌های مبله تهران یک آشپزخانه مجهز با یک سرویس غذاخوری و وسایل ضروری برای آشپزی دارند و نیازی نیست با خودتان وسیله‌های زیادی جابه‌جا کنید. می‌توانید به راحتی در آن‌ها آشپزی کنید و از غذای سالم خانگی استفاده کنید. 

سوئیت‌های پینورست هم یک آشپزخانه کوچک دارند تا این نیاز شما را برطرف کنند. 

از دیگر امکانات آپارتمان مبله می‌توان به داشتن اتاق‌ خواب‌ با تخت‌خواب راحت اشاره کرد. با توجه به تعدادتان آپارتمان‌های یک‌خوابه یا دوخوابه یا بزرگتر را رزرو کنید. 

هزینه به صرفه‌تر از هتل

حتما می دانید هزینه‌های هتل برای اقامت طولانی مدت چه‌قدر زیاد می‌شود و با توجه به این هزینه زیاد امکانات یک آپارتمان مبله را که به شما آزادی عمل بیشتری می‌دهد را ندارید. 

هتل‌ها بیشتر فقط از اتاق‌خواب‌های کنار هم با سرویس خواب تشکیل شده‌اند که برای اقامت‌های خیلی کوتاه می‌توان رویشان حساب کرد اما برای اقامت‌های هفتگی یا ماهانه انتخاب  آپارتمان مبله یا سوئیت در تهران اقتصادی‌تر و حتی باکیفیت‌تر است.

در هر جایی که بخواهید پیدا می‌شوند

هتل‌ها جای مشخصی دارند و انتخاب جایشان به عهده شما نیست اما برای اجاره آپارتمان مبله در تهران می‌توانید سراغ هر خیابان یا محله‌ای که می خواهید بروید و بنا به کارتان و نزدیکی به مراکزی که می خواهید آن‌ها رزرو کنید. 

 شاید دلتان بخواهد به مراکز تفریحی تهران مثل بام تهران یا ولنجک نزدیک باشید و آب‌وهوای سالم‌تری را در این شهر شلوغ استشمام کنید. می‌توانید سراغ آپارتمان‌های لوکس این خیابان بروید یا حتی اگر دلتان بخواهد برای خرید به بازار تهران نزدیک باشید سراغ سوئیت‌های نزدیک بازار بزرگ تهران بروید که آن‌ها را می‌توانید به راحتی در سایت پینورست پیدا کنید و باهم مقاسیسه‌شان کنید و بهترینشان را انتخاب کنید. امکان اجاره آپارتمان در تهران در هر محله دیگری هم که در نظر داشته باشید شدنی است.

بهترین آپارتمان‌های مبله تهران در سایت پینورست

پینورست برای شما گلچینی از بهترین آپارتمان‌های مبله یا سوئیت‌ها را در تهران جمع‌آوری کرده تا بتوانید اقامتی راحت و دوست‌داشتنی را تجربه کنید. 

درضمن اقامتگاه‌های تهران پینورست فقط به سوئیت و آپارتمان ختم نمی‌شود شاید دلتان بخواهد چند روزی را در همین شهر تهران خانوادگی و با تعداد بالا جمع شوید و تفریح کنید. برای این کار می توانید روی ویلاهای استخردار و حیاط‌دار پینورست حساب کنید. این ویلاها معمولا امکانات تفریحی دیگری هم مثل میز بیلیارد، بردگیم و…دارند و حسابی سرتان گرم خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های خوب پینورست همین تنوع آن است که برای تمام سلیقه‌ها و حتی بودجه‌ها اقامتگاه مناسب و شایسته‌ای در آن وجود دارد. 

باید بگوییم تقریبا همه واحدهای تهران قبل از این‌که وارد سایت پینورست شوند از قبل بازرسی شده‌اند و از لحاظ تمیزی و لیست پینورست برای کیفیت‌سنجی اقامتگاه بررسی و تاییدشده هستند. پس می‌توان با خیال راحت‌تری آن‌ها را رزرو کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت و مهم پینورست که کمی قبل‌تر هم به آن اشاره شد پشتیبانی ۲۴ ساعته آن است. برای پینورستی‌ها آرامش و رضایت شما مهم است و نمی‌گذارند دغدغه شما بی‌پاسخ بماند. پس برای اقامت‌های هفتگی و ماهانه خود روی پینورست حساب کنید.










 

برچسب‌ها:

نظر شما