شناسهٔ خبر: 64544 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

راهنمای خرید و رزرو تور کیش لحظه آخری در تابستان

اگر فصل تابستان را برای سفر با تور کیش لحظه آخری انتخاب کردید باید اطلاعاتی از آب و هوای این مقصد داشته باشید. جزیره کیش در تابستان به شدت گرم و شرجی است و اینکه دمای هوا در کیش به بیش از 34 درجه سانتی گراد و رطوبت هوا به بیش از 70 درصد خواهد رسید. گرم ‌شدن هوای جزیره از اوایل اردیبهشت ماه شروع میشود و تا اواخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت و پیشنهاد میکنیم در اواخر شهریور ماه که کم کم از گرمای هوا کاسته شده و هوا رو به خنکی می ‌رود به کیش سفر کنید. توجه داشته باشید این گرمای کیش، باعث کاهش تقاضا برای سفر به کیش و در نتیجه کاهش قیمت تور کیش می ‌شود، بطوریکه در تور کیش تابستان شما این امکان را دارید که هتل ‌های 5 ستاره و خوب جزیره کیش را با قیمت پایین تری رزرو کنید.

اگر چمدانتان بسته است و ظرف مدت امروز و فردا آماده سفر هستید، تورهای لحظه آخری کیش تابستان دقیقا مناسب شماست. این تورها به دلیل قیمت پایین و مناسبی که دارند، به شدت نزد مسافران محبوب و مورد استقبال هستند و اینکه به ‌سرعت ظرفیت تور کیش تکمیل میشود. اما مهم است بدانید که شرایط برگزاری و رزرو تور لحظه آخری کیش در زمان ‌های مختلف سال کاملا متفاوت می باشد. بنابراین بهتر است چند نکته در مورد رزرو تورهای لحظه آخری کیش بدانید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اما به احتمال زیاد این سوال برایتان پیش بیاید که ما چطور از تورهای لحظه آخری کیش مطلع شویم؟ خوب به دلیل محدودیت زمانی، اطلاع ‌رسانی تور لحظه آخری کیش از طریق مختلفی همچون روزنامه و بنر و... امکان ‌پذیر نیست. به همین جهت تورهای لحظه آخری کیش به طور معمول از طریق پیامک یا فضای مجازی به علاقه مندان اطلاع‌ رسانی می ‌شوند، همچنین اگر عضوی از باشگاه مشترکین مجموعه مسافرتی نامی گشت باشید، شانس این را دارید که جزو اولین نفراتی باشید که از قیمت تور لحظه آخری کیش در تابستان با خبر ‌شوید. در ادامه لازم دونستیم نکات مهمی در خصوص تورهای لحظه آخری کیش به شما ارائه کنیم تا با دیدی بازتر جهت رزرو این تورها اقدام نمایید:

  • در تعطیلات و ایام شلوغی و پرترافیک کیش یعنی همان " های سیزن " ظرفیت اغلب هتل‌ ها و پروازهای کیش به ‌سرعت تکمیل و امکان رزرو تور لحظه آخری کیش کم می‌ شود.
  • بطور معمول تورهای لحظه آخری کیش 20 تا 50 درصد، ارزان ‌تر از نرخ تورهای استاندارد و سیستمی کیش به فروش می ‌رسند.
  • تورهای لحظه آخری کیش دقیقا چند روز تا چند ساعت مانده با شروع سفر در دسترس عموم قرار می‌ گیرند. بنابراین اگر آماده سفر یهویی و عجله ای نباشید، پیشنهاد میکنیم سمت تور لحظه آخری کیش نروید.
  • ظرفیت هتل‌ های 4 یا 5 ستاره عموما دیرتر از هتل ‌های 2 و 3 ستاره پر می ‌شوند و همین موضوع باعث لحظه آخری شدن تورهای با کیفیت بالا میشود و شما این امکان را دارید که تورهای لحظه آخری کیش با کیفیت و مقرون به‌ صرفه ‌تر خریداری کنید.

قیمت تور کیش لحظه آخری در تابستان چگونه محاسبه می شود؟

در ابتدا توجه داشته باشید که تور کیش لحظه آخری همیشه چند درصد ارزان ‌تر از نرخ واقعی آن به فروش می رسد. در اصل به فروش رفتن چنین آفری با نرخ پایین‌ تر بهتر از خالی ماندن و سوخت شدن آن است. به همین دلیل آژانس های هواپیمایی و هتل‌ ها همینطور چارتر کننده ‌ها برای جلوگیری از ضرر و زیان مالی، تصمیم بر فروش تور‌های لحظه آخری کیش با تخفیفات هیجان انگیزی می گیرند. معمولا در تورهای لحظه آخری کیش مسافران می ‌توانند حدود 20 تا 50 درصد، تور مورد نظر خود را ارزان ‌تر از قیمت واقعی آن خریداری نمایند و همانطور که از اسم آن پیداست در آخرین لحظات شروع سفر این شرایط بوجود می آید. اگر آماده سفرهای لحظه آخری و یهویی بدون هیچ برنامه ریزی به مقصد کیش هستید، می‌ توانید به روز‌ترین تور کیش لحظه آخری را در قسمت تور داخلی وبسایت نامی گشت پیدا کنید و اینکه با کانتر مربوطه تماس بگیرید و تجربه یک سفر رویایی را به خود هدیه دهید. در کل ما به دلیل نوسانات قیمت های شرکت های هواپیمایی و هتل های کیش نمی توانیم قیمت واحدی را به شما ارائه کنیم، اما بطور کلی قیمت تور لحظه آخری کیش بسته به زمان، هتل های تور کیش، نوع پرواز و خدماتی که در تور مورد نظر بشما ارائه می‏ شود و… بستگی دارد.

رزرو تور لحظه آخری کیش در تابستان

همه کسانی که تور لحظه آخری کیش را برای سفر انتخاب می کنند، فقط به دلیل ارزان تر بودن آن انتخابش نمی کنند بلکه؛ دلایل مهم دیگری هم وجود دارد. مثلا اگر تصمیم ناگهانی برای سفر به کیش گرفته اید و یا مساله کاری فوری برایتان پیش آمده و می خواهید خیلی سریع بلیط هواپیما کیش و هتل خود را رزرو کنید؛ این گزینه برای شما بسیار مناسب می باشد، چون که تور کیش ارزان دقیقه 90 از تهران و سایر شهرهای بزرگ ایران همیشه و در هر تاریخی وجود دارد.

اگر شرایط رزرو تور لحظه آخری را داشتید، در خصوص پروازهای تور کیش بدانید که همه شرکت های هواپیمایی معتبر و مطرح به مقصد این جزیره در هفته پرواز دارند. همچنین در صفحه تور کیش نامی گشت لیستی از بروزترین تورهای لحظه آخری کیش با تنوع در قیمت، امکانات گسترده و با پروازهای مختلف قابل مشاهده استف اکثر این هتل‌ ها امکاناتی مثل ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه، گشت نیمروزی در شهر و صبحانه را به صورت رایگان در اختیار میهمانانشان قرار خواهند داد. اگر هم نمی توانید از این تورها دقیقه 90 استفاده کنید یکی دیگر از راه هایی که از طریق آن می توان تور این مقصد را ارزان تر تجربه کرد، سفر به جزیره در فصل تابستان است. عوض کردن فصل از آن لحاظ باعث ارزان تر شدن این سفر خواهد شد. جزیره کیش از نظر آب و هوایی گرمسیری است و در واقع زمستان های آن برای بسیاری از گردشگرها جذاب تر و پرطرفدارتر است. جدا از تور لحظه آخری کیش ، اگر شما تابستان را که هوا در جزیره گرمتر است برای سفر خود انتخاب کنید، به راحتی با تورها و هزینه های ارزان تری مواجه می شوید.

در نهایت اگر تصمیمتان قطعی است که تور لحظه آخری کیش را برای گذراندن تعطیلات تابستان انتخاب کنید، باید بگوییم که شما عزیزان می توانید با انتخاب تورهای کیش تابستان از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در این تورهای تابستانی داخلی هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه سایت نامی گشت و یا با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تور داخلی ویژه تابستان 1400 با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما