شناسهٔ خبر: 64410 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آکادمی فیلم استرالیا بهترین‌های سال را انتخاب کرد

آکادمی فیلم استرالیا در بخش بهترین‌های بین‌الملل ۲۰۲۱ منتخبان خود را معرفی کرد.

آکادمی فیلم استرالیا بهترین‌های سال را انتخاب کرد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی استرالیا (AACTA) برندگان جوایز بین‌المللی خود را شناخت و جایزه بهترین فیلم خود را به «زن جوان نویدبخش» اهدا کرد. این کمدی سیاه توسط مارگو رابی و کمپانی وی تهیه شده است.

چادویک بوزمن فقید نیز عنوان بهترین بازیگر مرد اصلی را برای بازی در «بلک باتم ما رینی» از آن خود کرد و همین جایزه در بخش بهترین بازیگر زن به کری مولیگان برای بازی در «زن جوان نوید بخش» رسید.

این جوایز برای نخستین بار یک زن کارگردان را به عنوان بهترین کارگردان سال انتخاب کرد و به کلویی ژائو برای ساخت «سرزمین آوارگان» جایزه دارد.

آرون سورکین برای «دادگاه شیکاگو ۷» به عنوان نویسنده بهترین فیلمنامه انتخاب شد و ساشا بارون کوهن برای بازی در همین فیلم عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل را از آن خود کرد. اولیویا کولمن نیز برای بازی در «پدر» بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

در بخش تلویزیونی نیز «گامبی وزیر» ۲ جایزه از ۴ جایزه این بخش شامل بهترین سریال درام و بهترین بازیگر سریال برای آنیا تیلور-جوی را از آن خود کرد.

جایزه بهترین بازیگر مرد سریال نیز به آرون پدرسن بازیگر استرالیایی برای بازی در درام «جاده اسرارآمیز» اهدا شد و «شیتز کریک» بهترین سریال کمدی شناخته شد.

نظر شما