شناسهٔ خبر: 62093 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شماره جدید پژوهشنامه تاریخ سیاست و رسانه از راه رسید

شماره جدید پژوهشنامه تاریخ سیاست و رسانه (بهار ۱۳۹۹) منتشر و در دسترس علاقه‌مندان به دیپلماسی عمومی، تاریخ اجتماعی و مسائل ایران معاصر قرار گرفت.

شماره جدید پژوهشنامه تاریخ سیاست و رسانه از راه رسید

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  شماره جدید پژوهشنامه تاریخ سیاست و رسانه دوره سوم، شماره نهم، بهار ۱۳۹۹، منتشر و در دسترس علاقه‌مندان به دیپلماسی عمومی، تاریخ اجتماعی و مسائل ایران معاصر قرار گرفت.

در دوره سوم، شماره نهم این فصلنامه علمی، مقالاتی از عبداله معصومی، مسلم نظری سرحانی، مهدی جعفرزاده، علی جعفرزاده، سید محمد شفیعی، سجاد پناهی، عبدالرضا قهرمانی، حمید ملکی، غلامرضا آذری و داوود صفایی به چاپ رسیده است.

مقالات پژوهشنامه تاریخ سیاست و رسانه به‌صورت متن باز و تمام متن در وب سایت اختصاصی پژوهشنامه و نیز در پایگاه‌های معتبر ایندکس نشریات کشور مانند سیویلیکا،  نورمگز، مگ ایران و… قابل دسترس است.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در قالب فرمت استاندارد درج شده در سامانه پژوهشنامه و در ذیل سرفصل‌های مصوب هیأت تحریریه، از طریق سامانه نشریه و یا ایمیل سردبیر برای چاپ در پژوهشنامه ارسال کنند. 

لینک دسترسی به مقالات شماره جدید پژوهشنامه (دوره سوم، شماره نهم، بهار ۱۳۹۹):
۱. شیوه‌ی تاریخ‌نگاری مروج الذهب و معادن الجوهر مسعودی / صص ۳۲-۱۳ / عبداله معصومی


۲️. خاستگاه اصلی شکل‌گیری جریان نفاق و ویژگی‌های منافقین در غزوه تبوک و حجه الوداع (براساس آیات و روایات) / صص ۵۰-۳۳ / مسلم نظری سرحانی


۳️. ریشه‌یابی نفاق به‌عنوان مهم‌ترین تهدید انقلاب اسلامی و راه‌کارهای مقابله با آن از منظر آیات و روایات با تأکید بر اندیشه مقام معظم رهبری / صص ۷۲-۵۱ / دکتر مهدی جعفرزاده، دکتر علی جعفرزاده و دکتر سید محمد شفیعی


۴️. جریان‌شناسی سیاسی از دیدگاه شهید سید محمد باقر صدر / صص ۸۸-۷۳ / سجاد پناهی


۵️. حقوق خبرنگاران و مسئولیت دولت نسبت‌به خبرنگاران در حین بحران‌ها و درگیری‌ه ا / صص ۱۱۶-۸۹ / عبدالرضا قهرمانی


۶️. تحلیل فیلم کلوز آپ عباس کیارستمی بر اساس الگوی هم نشینی و جانشینی / صص ۱۳۴-۱۱۷ / حمید ملکی، غلامرضا آذری و داوود صفایی

نظر شما