شناسهٔ خبر: 58814 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پیش‌بینی ۳۵۰۰ دستگاه کارتخوان برای نمایشگاه کتاب/ قابلیت استفاده از باتری برای قطعی برق احتمالی

مشاور اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر گفت: راهکاری پیش‌بینی شده است تا از دستگاه‌هایی استفاده شود که علاوه بر کار با برق، در صورت قطع برق یا مشکلات دیگر با سیم‌کارت و باتری که برای آن‌ها پیش‌بینی شده خدمات ارائه کنند و غیرفعال نشوند.

پیش‌بینی 3500 دستگاه کارتخوان برای نمایشگاه کتاب/ قابلیت استفاده از باتری برای قطعی برق احتمالی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ مهدی اکرمی؛ مشاور اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر  عنوان کرد: یک شعبه مرکزی در نمایشگاه کتاب تهران پیش‌بینی شده است که با ۱۶ کانتر به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد. همچنین ۴ باجه پراکنده نیز در سطح نمایشگاه قرار خواهد داشت.
 
وی افزود: برای دسترسی بهتر مراجعه‌کنندگان به خدمات سه دستگاه شهرنت، چهار خودپرداز سیار دربردارنده هشت دستگاه کارت‌خوان و ۱۵ دستگاه کارت‌خوان برای داخل سالن‌ها پیش‌بینی شده است.
 
اکرمی با اشاره به اقدامات بانک شهر برای تحویل بن‌کارت‌ها نیز توضیح داد: در این زمینه ۲۵ وب‌کیوسک برای کسانی که موفق نشدند بن‌کارت‌هایشان را از شعب دریافت کنند، در نظر گرفته‌ایم که در سالن‌ها و بخش‌های مختلف نمایشگاه پراکنده هستند.
 
وی همچنین درباره تعداد دستگاه‌های کارتخوان نیز گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده که ۳۵۰۰ دستگاه کارتخوان برای نمایشگاه نیاز دارد که ما این دستگاه‌ها را آماده در اختیار داریم تا با شروع نمایشگاه در اختیار غرفه‌داران قرار دهیم.
 
اکرمی با اشاره به راهکار پیش‌بینی شده این بانک برای عدم قطعی کارت‌خوان‌ها در روزهای نخستین نمایشگاه کتاب تهران نیز گفت: راهکاری پیش‌بینی شده تا از دستگاه‌هایی استفاده شود که علاوه بر کار با برق، در صورت قطع برق یا مشکلات دیگر با سیم‌کارت و باتری که برای آن‌ها پیش‌بینی شده خدمات ارائه کنند و غیرفعال نشوند.
 
وی درباره بن‌کارت‌ها نیز عنوان کرد: مانند سال گذشته علاوه بر بن‌کارت‌های فیزیکی که طبق سال‌های اخیر اجرایی می‌شود، سامانه کارت ملی هوشمند و فناوری NFC نیز اجرایی می‌شود.
 
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهرات ۴ تا ۱۴ اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما