شناسهٔ خبر: 57735 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تعهد افزایش 45هزار مترمربعی شهر آفتاب تا پایان سال

دبیر و سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن اشاره به بازدید از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب گفت: مدیرعامل مجموعه شهر آفتاب از اعلام آمادگی برای افزایش 40 تا 45 هزار متر مربعی فضای مسقف تا قبل از آغاز نمایشگاه تاکید کرد.


تعهد افزایش 45هزار مترمربعی شهر آفتاب تا پایان سال

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  ایوب دهقان‌کار؛ دبیر و سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگویی با اعلام خبر بازدید اعضای این شورا از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب بیان کرد: در راستای مصوبه شورای سیاست‌گذاری مبنی بر انجام مذاکره با مسئولان مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) و مجموعه شهر آفتاب، صبح امروز سه‌شنبه چهارم دی‌ماه از مجموعه شهر آفتاب بازدید به عمل آمد.
 

وی افزود: امروز بنده به همراه قادر آشنا، مهدی اسماعیلی‌راد به نمایندگی از شورای سیاست‌گذاری و حسین صفری از این مجموعه بازدید و با رئوف قادری؛‌ مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب گفت‌وگو کردیم.
 
دهقان‌کار این مذاکرات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مدیرعامل مجموعه شهر آفتاب از اعلام آمادگی برای افزایش 40 تا 45 هزار متر مربعی فضای مسقف تا قبل از آغاز نمایشگاه تاکید کرد.
 
وی افزود: مدیر عامل مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب بر لزوم همکاری نهادهای مختلف ازجمله شهرداری و استانداری تهران و وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل زیرساخت‌ها تاکید کرد.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: تصمیم نهایی برای میزبانی نمایشگاه سال‌ آینده، منوط به نظر شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه است، به‌عبارت دیگر انتخاب محل برگزاری نمایشگاه در حیطه اختیارات شوراست.  
 
وی درباره مذاکره با مسئولان مصلی گفت: مقرر شده تا پنج‌شنبه هفته جاری ضمن بازدید از مصلی با مسئولان این مکان نیز مذاکراتی انجام شود.

نظر شما