شناسهٔ خبر: 56567 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کنفرانس بین‌المللی «سوسیالیسم و فلسفه» برگزار می‌شود

بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی «سوسیالیسم و فلسفه» نوامبر در شهر اس‌جی (SG) سنگاپور برگزار می‌شود.

کنفرانس بین‌المللی «سوسیالیسم و فلسفه» برگزار می‌شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی «سوسیالیسم و فلسفه» در روزهای ۱۸ و ۱۹ نوامبر در شهر اس‌جی (SG) سنگاپور برگزار می‌شود.
 

برخی از محورهای کنفرانس شامل سوسیالیسم عمومی و فلسفه، سوسیالیسم در قرن بیست و یکم، سوسیالیسم و ​​مبارزه علیه جنگ، کار و مبارزه، مارکسیسم، فمینیسم و آزادی زنان، جنسیت و نژاد، خصوصیات سوسیالیسم کلاسیک، مفاهیم جدید سوسیالیسم، چالش‌ها و دیدگاه سوسیالیسم‌های قدیمی، گذار به ساختن یک جامعه جدید، مجموعه‌ای از راه و روش‌های سوسیالیسم، فرهنگ سیاسی و اجتماعی شدن اجتماعی در دوره گذار به سوسیالیسم، سوسیالیسم در ونزوئلا، اندیشه سیاسی مائو تسه تونگ، مشارکت انقلاب بولیواری در ساختن سوسیالیسم، مشارکت انقلاب کوبا در ساختن سوسیالیسم، به روز رسانی مدل اقتصادی کوبا: چالش‌ها، دیدگاه‌ها و چشم انداز و انقلاب ستمدیدگان، مستعمرات سابق و فقرا موضوعاتی از این قبلی است.

علاقه‌مندان به موضوعات فوق می‌توانند چکیده آثار خود را به نشانی https://waset.org/apply/۲۰۱۹/۱۱/singapore/ICSP?step=۲ ارسال کنند. مهلت ارسال آثار ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ است. برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://waset.org/conference/۲۰۱۹/۱۱/singapore/ICSP مراجعه کنید.

نظر شما