شناسهٔ خبر: 56515 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست علمی «گردشگری و انسان دینی معاصر» برگزار می شود

نشست علمی «گردشگری و انسان دینی معاصر» با حضور اندیشمندان و شخصیت‌های علمی در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ نشست علمی «گردشگری و انسان دینی معاصر» با حضور اندیشمندان و شخصیت‌های علمی در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

در این نشست علمی که به همت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و مرکز دین‌پژوهی معاصر ترتیت یافته است، آیت‌الله احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری و سعید هاشمی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ تهران سخنرانی می کنند.

محمدحسین ایمانی، دبیر کارگروه فرهنگ، هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی، جهانیان، رئیس دانشکده گردشگری جهاد دانشگاهی و مهدیه شهرابی فراهانی، دبیر کمیته علمی کنفرانس از دیگر سخنرانان این نشست علمی هستند.

این نشست علمی روز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واقع در میدان شهدا برگزار می شود.

سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری و معنویت با حضور استادان و متخصصان بین‌المللی، دانشجویان و مراکز علمی، سازمان‌ها و نهادهای علمی و اجرایی ۲۶ مهر ماه امسال در قم برگزار می شود.

این کنفرانس با محوریت «معنویت، راهی برای تحقق گردشگری پایدار» و موضوعاتی چون مبانی فلسفی و تعالی انسان در گردشگری، مبانی روان‌شناسی و سلامت معنوی در گردشگری، مبانی جامعه‌شناسی و تعامل اجتماعی در گردشگری، مبانی زیبایی‌شناسی فرهنگ، هنر و معماری در گردشگری و مبانی برنامه‌ریزی، اقتصاد و مدیریت در گردشگری با رویکرد معنوی برگزار می‌شود.

نظر شما