شناسهٔ خبر: 54610 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه های فرهنگی دانشگاه تهران اعلام شد

معاون فرهنگی دانشگاه تهران برنامه های این معاونت را برای سه ماهه اول سال ۹۷ تشریح کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  مجید سرسنگی ظهر امروز در نشست خبری در دانشگاه تهران گفت: دومین جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان سراسر کشور ۱۵ اردیبهشت ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در سه بخش ادبی و هنری، اجتماعی و سیاسی و اخلاقی و دینی برگزار می شود که دانشجویان دارای تالیف و ترجمه می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترغیب دانشجویان به تالیف و ترجمه کتاب در حوزه مسائل فرهنگی است.

سرسنگی اظهارداشت: سال گذشته ۶۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که امسال ۱۸۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و در هر بخش ۳ برگزیده انتخاب و معرفی می شوند.

وی از برگزاری اولین دوره مسابقات مناظره دانشجویی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران تاکید کرد: هدف از برگزاری این مسابقه، شناسایی تیم های دانشجویی برای اعزام به مسابقات بین المللی است.

سرسنگی تاکید کرد: دومین جشن متمرکز دانش آموختگی دانشگاه تهران نیز ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می شود که امسال فارغ التحصیلان مقاطع ارشد نیز در این جشن حضور دارند.

وی اضافه کرد: جشن بیست سالگی کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه تهران نیز ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: مراسم اختتامیه سی و سومین مسابقات قرآن و عترت دانشجویان و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان دانشگاه نیز ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

سرسنگی گفت: دهمین همایش تجلیل از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران نیز ۲۴ خردادماه برگزار خواهد شد.

نظر شما