شناسهٔ خبر: 53146 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

احتمال تغییر ظاهر کیندل آمازون و سیاست‌های جدید این شرکت

آمازون اعلام کرده که قصد دارد در نسخه جدید دستگاه کتابخوان الکترونیکی خود تغیرات ظاهری اعمال کند. این شرکت همچنین به تازگی برخی تغییرات نرم‌افزاری ایجاد کرده و کار را برای کاربرانش تسهبل کرده است.

احتمال تغییر ظاهر کیندل آمازون و سیاست‌های جدید این شرکت

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ آمازون یکی از معدود فروشگاه‌های آنلاین کتاب است که به کاربرانش اجازه می‌دهد کتاب‌های الکترونیکی که از منابع خارجی دانلود کرده یا اسناد شخصی خود را در دستگاه‌های کتابخوان الکترونیکی کیندل استفاده کنند.

پیش از این آمازون نیز مانند شرکت‌های گوگل و اپل، اجازه خواندن کتاب‌ها با فرمت مختلف را به کاربران نمی‌داد، ولی ظاهراً سیاست آمازون تغییر یافته است. علاوه بر آن، این شرکت دیگر به کاربرانش اجازه می‌دهد کتاب‌های خود را برای کاربران دیگر ارسال کنند. به نظر می‌رسد آمازون با این کار قصد دارد مشتری‌های شرکت‌های دیگر را نیز جذب کند.

کاربران کیندل آمازون با داشتن نام کاربری در این سایت، می‌توانند هرچه تعداد کتاب الکترونیک که می‌خواهند در صفحه شخصی خود آپلود کرده و بعداً آنها را مطالعه کنند.

یکی دیگر از خبرهای آمازون برای کاربران کیندل، احتمال تغییر شکل ظاهری و نمایشگر این دستگاه است. گفته می‌شود آمازون قصد دارد در دستگاه جدید «کیندل اوسیس 2» امکانات جدیدتری نسبت به نسخه‌های قبلی عرضه کند.

آمازون اعلام کرده که مانند دستگاه کتابخوان «کوبو» خود نیز از نورهای رنگی برای صفحه نمایش استفاده خواهد شد. پیش از این شرکت کانادایی کوبو در دستگاه‌های کتابخوان «آئورا وان» خود از نور رنگی قابل تنظیم استفاده کرده بود. دستگاه «نوک» فروشگاه بارنزاندنوبل نیز به این امکان مجهز بود.
 

نظر شما