شناسهٔ خبر: 52936 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هشتمین دوره کنفرانس کانت و جهان معاصر برگزار می شود

هشتمین دوره کنفرانس کانت و جهان معاصر: فلسفه، علم، سیاست در دانشگاه کانانیا- ایتالیا برگزار خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ هشتمین دوره کنفرانس کانت و جهان معاصر: فلسفه، علم، سیاست  روز اول فوریه ۲۰۱۸ در دانشگاه کانانیا- ایتالیا برگزار خواهد شد. محور کلی موضوع کنفرانس، شامل هر جنبه‌ای از فلسفه کانت است.محققان از سراسر جهان می‌توانند در ارائه و بحث در مورد فلسفه کانت مشارکت نمایند.

این کنفرانس بخشی از یک برنامه سالانه است که در سال ۲۰۰۸ توسط یک گروه بین‌المللی از محققان که علاقمند به بحث در مورد آخرین تحقیقات در زمینه اندیشه‌های فلسفی کانت هستند، آغاز شده است و از آن سال تاکنون، به طور منظم برگزار شده است.

زبان رسمی کنفرانس انگلیسی است، اما شرکت‌کنندگان می‌توانند مقالات خود را به زبان ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی، اسپانیایی یا فرانسوی نیز ارائه دهند. اگر مقالات به زبان انگلیسی نوشته نشده باشند، نسخه انگلیسی متون باید در زمان ارائه، تحویل داده شود. کمیته بین‌المللی که تحت مدیریت پروفسور لوئیجی است مقالات را انتخاب می‌کند.

خلاصه‌ها باید بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ کلمه باشند. فرصت ارائه هر مقاله ۳۰ دقیقه است و ۱۵ دقیقه به پاسخ به سؤالات و بحث و گقتگو اختصاص دارد. مهلت تحویل خلاصه‌ها ۱ فوریه ۲۰۱۸ است و به آدرس denise.celentano@ehess.fr ارسال گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ذیل مراجعه گردد:
http://www.multilateralkantcolloquium۸thedition.weebly.com

نظر شما