شناسهٔ خبر: 52742 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دکتر سیدمهدی الوانی عضو پیوسته جدید فرهنگستان علوم شد

در یکصد و بیستمین جلسه مجمع عمومی فرهنگستان علوم مورخ ۲۳/۹/۱۳۹۶ که به ریاست آقای دکتر داوری اردکانی رئیس فرهنگستان برگزار شد، آقای دکتر سیدمهدی الوانی به عضویت پیوسته فرهنگستان علوم انتخاب شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ آقای دکتر سیدمهدی الوانی دارای مدرک دکتری تخصصی مدیریت دولتی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در سال ۱۳۶۱ است. ایشان هم اکنون استاد پایه ۳۰ دانشگاه علامه طباطبایی است. دکتر الوانی از سال ۱۳۷۸ عضو وابسته فرهنگستان علوم بوده و چندین دوره ریاست شاخه مدیریت گروه علوم انسانی فرهنگستان را به عهده داشته است.

چاپ ۲۰۰ مقاله در نشریات معتبر داخلی و خارجی، ارائه ۹۰ مقاله در کنفرانس های داخلی و خارجی، تألیف و ترجمه ۵۷ عنوان کتاب و اجرای بیش از ۱۰ طرح پژوهشی ملی که دو مورد آن در فرهنگستان علوم بوده است از جمله آثار دکتر الوانی است.

استاد دکتر سیدمهدی الوانی در سال ۱۳۷۷ به عنوان استاد نمونه کشور و در سال ۱۳۸۲ به عنوان چهره ماندگار کشور انتخاب شده است. کسب عنوان پژوهشگر برگزیده جشنواره شهید رجایی در سال ۱۳۸۰، برگزیده حوزه مدیریت منابع انسانی در سال ۱۳۸۷، برگزیده نخستین جشنواره تجلیل از تلاشگران کیفیت در سال ۱۳۸۹، و برگزیده جایزه ملی علامه طباطبایی در سال ۱۳۹۰ از سوی بنیاد ملی نخبگان از جمله افتخارات ایشان است.

با عنایت به تصویب یکصد و بیستمین جلسه مجمع عمومی فرهنگستان علوم مورخ ۲۳ آذر ۱۳۹۶، طی حکمی از سوی آقای دکتر رضا داوری اردکانی ریاست فرهنگستان، آقای دکتر سیدمهدی الوانی به عضویت پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

نظر شما