شناسهٔ خبر: 52227 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چهارمین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه خواهران برگزار می شود

چهارمین نمایشگاه تخصصی کتاب ویژه حوزه های علمیه خواهران، همزمان با بیست و پنجمین دوره هفته کتاب، برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ احمد شایانفر مدیرعامل مرکز نشر هاجر با اعلام انتشار فراخوان چهارمین نمایشگاه تخصصی کتاب (ویژه حوزه های علمیه خواهران سرار کشور) ، گفت: یکی از اهداف مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، تهیه کتابهای مورد نیاز طلاب جهت تحقیق و پژوهش در علوم دینی و اجتماعی است، این مرکز نمایشگاههای متعددی را در حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار می کند.

وی افزود: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها حمایت از نشر و آثار مکتوب، توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی در میان اقشار مختلف به ‌منظور رشد و ارتقاء سطح معرفت و دانش، اطلاع رسانی و معرفی تازه‌های نشر، تسهیل در تهیه محصولات علمی، پژوهشی و فرهنگی به وسیله اساتید و طلاب، مساعدت در ساماندهی و تجهیز کتابخانه‌های حوزهای علمیه خواهران و صرفه‌جویی در هزینه خرید است.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه‌های علمیه خواهران، همزمان با بیست و پنجمین دوره هفته کتاب آغاز می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه به مدت دو ماه در حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور دایر خواهد بود.

شایانفر بیان داشت: بالا بودن بهای کاغذ و هزینه‌های چاپ و نشر، افزایش قیمت کتاب و مشکل بودن خرید منابع مرجع، کتاب های دوره ای و تخصصی حوزوی از جمله مسائلی بود که ما را بر آن داشت تا نسبت به برگزاری نمایشگاه های کتاب در حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور اقدام کنیم تا خدمت مثمرثمری به طلاب ارائه دهیم.

وی افزود: ناشران می‌توانند در موضوعات «تفسیر و علوم قرآنی»، «فقه و اصول، فلسفه و کلام»، «علوم انسانی مرتبط با حوزه دین» و «زنان و خانواده، فرهنگی تربیتی» آثار خود را جهت عرضه در نمایشگاه تا ۲۱ آبان ماه به دبیرخانه چهارمین نمایشگاه تخصصی کتاب (ویژه حوزه های علمیه خواهران سرار کشور) به نشانی الکترونیکی hajar.whc.ir و یاTelegram.me/NashrHajar ارسال کنند.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر افزود: در این دوره از نمایشگاه، بخش‌های ویژه کودک و نوجوان، ادبیات، دفاع مقدس و نرم‌افزار نیز افزوده شده است.

نظر شما