شناسهٔ خبر: 50454 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب‌های برگزیده آمازون معرفی شدند

سایت آمازون تازه‌ترین فهرست از کتاب‌های برگزیده خود را معرفی کرد.

کتاب‌های برگزیده آمازون معرفی شدند

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  سایت آمازون بخشی در سایت خود دارد که بهترین پیشنهادهای هر ماه در بخش کتب داستانی، غیرداستانی، و تاریخ معرفی می‌کند. فهرست ماه جولای(خرداد و تیر) این سایت بدین شرح است:
 
Spoonbenders (مرموز) نوشته «داریل گرگوری»: داستان مردی است که با کلاهبرداری زندگی خود را می‌گذراند و در این میان عاشق زنی می‌شود که می‌تواند با توانایی ذهن خود اشیا را جابه‌جا کند. «گرگوری» با قدرت خود ذهن کسانی را روایت می‌کند که آرزوهایی بزرگ در سر دارند. داستان با چاشنی طنز به خواننده ارائه شده و مورد قبول مخاطبان آمازون قرار گرفته است.
 
Goodbye, Vitamin (خداحافظ، ویتامین) نوشته «ریچل خونگ»: این کتاب اولین اثر نویسنده به حساب می‌آید و قصه تکنسین جوان بخش سونوگرافی است که شغل خود را ترک می‌کند تا از پدر آلزایمری خود مراقبت کند. به نظر داستان غم‌انگیزی می‌آید اما چنین نیست. نویسنده با هنرمندی از شرایط بهره می‌گیرد و طنازانه قصه کمدی زیبایی خلق می‌کند.
 
Sting-Ray Afternoons (بعدازظهرهای ملال‌آور) نوشته «استیو راشین»: داستان در دهه 70 میلادی رخ می‌دهد و خواندن آن به پدرها توصیه شده است. داستان پدری که برای به دست آوردن درآمد بیشتر به سفر می‌رود اما دلش برای خانواده‌اش تنگ شده است.
 
Afterlife (زندگی پس از مرگ) نوشته «مارکوس ساکی»: قهرمان این داستان کاراگاه «ویل برودی» مأمور «اف بی آی» است. آخرین تصویری که از زندگی خود به یاد دارد یک انفجار بزرگ و شیشه‌های خردشده است اما پس از بیدار شدن هیچ زخمی روی صورت خود مشاهده نمی‌کند. همکارانش در کنار او نیستند و تمام شهر تاریک است. داستان جنایی جذاب که خواننده را میخکوب می‌کند.
 
When the English Fall (وقتی انگلیسی‌ها می‌افتند) نوشته «دیوید ویلیامز»:
رمان هیجان‌انگیز و جذابی است که سؤالی در ذهن خواننده مطرح می‌کند؛ آیا یک جامعه آرام و عاری از خشونت در صورت فروپاشی تمدن پابرجا می‌ماند! نویسنده برای نشان دادن پاسخ این موضوع قصه طوفانی در پنسیلوانیا را روایت می‌کند که زندگی همه مردم را نابود می‌کند.
 
American Fire: Love, Arson, and Life in a Vanishing Land (آتش آمریکایی: عشق، حریق و زندگی در سرزمینی رو به نابودی) نوشته «آنتونی هورویتز»:
داستان گزارش خبرنگاری به نام «مونیکا هسه» است که آتش‌سوزی‌های‌ مرموز شهر خود را مورد بررسی قرار می‌دهد. آتشی که خانه‌ها را یکی پس از دیگری فرو می‌ریزد. همه به دنبال کسی هستند که آتش را در آغاز ایجاد کرد. فردی به نام «چارلی» برای ایجاد 67 مورد حریق دستگیر می‌شود اما به نظر می‌رسد او در انجام کارهایش تنها نبود.
 
 Who Is Rich (چه کسی ثروتمند است) نوشته «ماتیو کِلام»: داستان کارتونیستی است که پس از حضور در یک کنفرانس هنری با سوال‌هایی اساسی و مهم درباره زندگی روبه‌رو می‌شود.
 
What We Lose (چیزی که از دست می‌دهیم) نوشته «زینزی کلمونز»: داستان زنی است که همه چیز زندگی خود را از دست می‌دهد اما تلاش می‌کند بار دیگر امید خود را به دست بیاورد و تلاش کند. نویسنده در اولین داستان خود تلاش می‌کند هویت انسانی و اندوه‌اش را از خلال داستان این زن روایت کند.
 
The Last Cowboys of San Geronimo (آخرین کابوی‌های سَن جرونیمو) نوشته «این استانسل»: این کتاب داستان وسترنی مدرن است. برادری برادر دیگر خود را به قتل می‌رساند و فرار می‌کند. پلیس و همچنین همسر مقتول تلاش می‌کند او را بیابد. داستانی جنایی که با تعقیب و گریز بسیار همراه می‌شود و خواننده را تا پایان می‌کشاند.
 
The Outer Cape (دماغه بیرونی) نوشته «پاتریک داسی»: جلد کتاب تصویر زیبایی از یک ساحل را به خواننده نشان می‌دهد اما داستان به زیبایی جلد کتاب نیست. زوجی که به دنبال تحقق «رویای آمریکایی» در زندگی خود هستند اما زندگی‌شان به یک کابوس تبدیل می‌شود.
 
 
 

نظر شما