شناسهٔ خبر: 49500 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

​انتشار پنج رمان ایرانی همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب

«بوطیقای شیطان»، «عکس خصوصی»، «پیاده‌روهای پارک لاله»، «این تنهایی لعنتی» و «چین خوردگی»، نام پنج عنوان کتاب داستان ایرانی است که در روزهای گذشته توسط انتشارات هیلا منتشر شده است.

​انتشار پنج رمان ایرانی همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ انتشارات هیلا اقدام به انتشار پنج داستان ایرانی با عناوین «بوطیقای شیطان»، اثر علیرضا لبش، «عکس خصوصی»، اثر علیرضا رحیمی‌نژاد، «پیاده‌روهای پارک لاله»، اثر رویا هدایتی، «این تنهایی لعنتی»، اثر فوژان برقیان و «چین خوردگی» اثر هادی معصوم دوست کرده است که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.
 
«بوطیقای شیطان»
مجموعه داستان «بوطیقای شیطان»، جدیدترین اثر علیرضا لبش است که در ۹۵ صفحه، شمارگان ۹۹۰ نسخه و به‌بهای ۶ هزار تومان توسط انتشارات هیلا منتشر شده است.

این کتاب از هفت داستان تشکیل شده است که «ایوب پرنده»، «حلول روح»، «ظهر مردگان»، «حضور مرگ»، «بوطیقای شیطان»، «هبوط اشیا» و «گربه شلوارپوش» نام این داستان‌هاست.

علیرضا لبش، شاعر، نویسنده و طنزپرداز است که در مطبوعات و خبرگزاری‌های مختلف فعالیت می‌کند. او در برنامه‌های رادیو و تلویزیون به‌عنوان طنزپرداز و مجری فعالیت دارد و توانسته جایزه‌های معتبری را در جشنواره‌های ادبی کسب کند. «خنده در مراسم تدفین»، انتشارات سوره مهر، «کافه خنده»، انتشارات سوره مهر، «کبریت کم خطر»، انتشارات سوره مهر، «کافه عشقه»، انتشارات مروارید، «مرثیه ای برای گمگشتگی»، انتشارت دفتر شعر جوان، «نسکافه‌های بعد از ظهر»، انتشارات فصل پنجم، «لاف تو شک، کتابنشر و بی سرو ته» نشر قاف، عنوان برخی از آثار این نویسنده است.
 
«عکس خصوصی»
«عکس خصوصی»، اثر علیرضا رحیمی‌نژاد ماجرای تلاش جوانی ثروتمند به‌نام احسان برای رازگشایی از یک معماست. یکی از دوستان احسان که به‌تازگی فوت شده مدت‌ها قبل عکسی از او گرفته بود و حالا این سند به دست فردی غریبه افتاده است که قصد اخاذی دارد. احسان در این هراس است که انتشار عکس مانع ازدواج او شود، ازدواج با دختری متمول که از مدت‌ها قبل برای آن برنامه ریخته است. در این میان پای افراد دیگری نیز به ماجرا کشیده می‌شود و از این طریق وارد دنیای جوانانی می‌شویم که از نظر اقتصادی و اجتماعی در طبقه‌ای خاص قرار دارند؛ طبقه‌ای که از آنها به‌عنوان نوکیسگان یاد می‌شود.

«عکس خصوصی»، اثر علیرضا رحیمی‌نژاد در ۱۳۵صفحه، شمارگان ۷۷۰ نسخه و به‌بهای ۸ هزار و ۵۰۰ تومان منتشر شده است.
 
«پیاده‌روهای پارک لاله»
«پیاده‌روهای پارک لاله»، اثر رویا هدایتی، داستانی زنی‌ است که به همراه شوهرش در خانه پدری همسرش زندگی می‌کند. این زن با تعریف داستان‌ها و ماجراهای خودش و اطرافیانش حس کنجکاوی را در مخاطب تحریک می‌کند تا به خواندن ادامه داستان بپردازد.

«پیاده‌روهای پارک لاله»، اثر رویا هدایتی در ۱۷۶ صفحه، شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و به‌بهای۱۱ هزار تومان توسط انتشارات هیلا منتشر شد.
 
 «این تنهایی لعنتی»
«این تنهایی لعنتی»، اثر فوژان برقیان، یک داستان بلند است که با اسامی «بابک»، «آسمان» و «خیال» تقسیم‌بندی شده است.

این کتاب در ۱۸۳ صفحه، شمارگان ۷۷۰ نسخه و به‌بهای ۱۱هزار تومان توسط انتشارات هیلا منتشر شده است.
 
«چین خوردگی»
«چین خوردگی»، رمانی از هادی معصوم دوست است. شخصیت اصلی این داستان مردی به اسم کیان، مسئول ممیزی فیلم‌های خارجی است که با زنش مهتاب و پسرش ماکان در پایتخت زندگی می‌کنند. کیان در این کتاب در جریان ماجراهای مختلفی قرار می‌گیرد و همه این شرایط باعث می‌شود که تصمیم‌های مهمی برای حفظ خانواده‌اش بگیرد.
 
«چین خوردگی»، رمانی از هادی معصوم دوست در ۱۶۷ صفحه، شمارگان ۷۷۰ نسخه و به‌بهای ۱۱ هزار تومان توسط انتشارات هیلا منتشر شده است.

نظر شما