شناسهٔ خبر: 47439 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

قزلی برای دو سال دیگر مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ماند

مدیرعاملی مهدی قزلی بر بنیاد شعر و ادبیات داستانی برای دو سال آینده تمدید شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی با رای هیات امنا و با حکم سیدعباس صالحی به‌عنوان رئیس هیات امنا، برای دو سال آینده در این سمت تمدید شد.

قزلی پیش از این در مرداد ماه سال ۹۳ با رای هیات امنای بنیاد ادبیات داستانی و با حکم سید عباس صالحی به عنوان مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی انتخاب شده بود.

هیئت امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی شامل سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد، محمدعلی زم معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور، محمدهادی ایازی رئیس شورای مشاوران شهردار تهران، سیدمجید حسینی مدیرعامل نشر شهر، ابراهیم حسن‌بیگی داستان نویس، اسماعیل امینی شاعر، مصطفی رحماندوست نویسنده و محمد حسنی مدیرعامل سابق این بنیاد است.

مهدی قزلی پیش از این مدیر امور ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود و سردبیری هفت شماره مجله «داستان» و نگارش حدود ۳۰ عنوان کتاب داستانی و گزارشی را نیز در کارنامه ادبی خود دارد.

در سال ۱۳۹۱ از قزلی مجموعه هشت سفرنامه و تک‌نگاری با عنوان «جای پای جلال» در خبرگزاری مهر منتشر ‌می‌شد که او در آنها، سفرنامه‌ها و تک‌نگاری‌های جلال آل‌احمد را در حین سفرهایی مشابه، بازخوانی می‌کرد. قزلی همچنین حواشی دیدارها و بازدیدهای رهبر انقلاب را برای پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب می‌نویسد.

نظر شما