شناسهٔ خبر: 46133 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اولین پیش‌اجلاسیه کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد و مناظره

اولین جلسه پیش اجلاسیه کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره چهارشنبه ۱۷ شهریورماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

کرسی نظریه پردازی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، پیش اجلاسیه «تشکیک اتصالی وجود و سریان اوصاف ناشی از کمال و نقص در مراتب هستی از منظر حکمت متعالیه» به همت دانشگاه فردوسی مشهد و دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی برگزار می گردد.

 در این نشست علمی که با ارائه دکتر عباس جوارشکیان عضو هیئت علمی گروه فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه فردوسی همراه خواهد بود، دکتر محمد مهدی گرجیان، دکتر قاسم کاکائی و دکتر محمد محمدرضایی به عنوان شورای داوران، و حجه الاسلام دکتر شیخ شعاعی،  دکتر محمد فنائی و دکتر علیرضا قائمی نیا به عنوان ناقدان طرحنامه  حضور خواهند داشت.

 علاقه مندان جهت شرکت در این نشست علمی می توانند روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۳۹۵ از ساعت ۸ الی ۱۰ به دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۸۰۶۴۹۶ تماس بگیرند.

 گفتنی است در آیین نامه «ارتقای مرتبه اعضای هیئت علمی مؤسسه‌های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری دولتی و غیردولتی»که در مرداد ماه ۱۳۹۵ ابلاغ شده پنج محور در بند ۱۵ آئین نامه ابلاغی تحت موضوع «کرسی های نظریه پردازی» تدوین شده که هریک مشمول امتیازاتی برای اعضای هیأت علمی دانشگاهها و مراکز آموزشی و پژوهشی دولتی و غیردولتی هستند. ارائه کرسی های علمی-ترویجی ۲ تا ۴ امتیاز، ارائه دستاوردها و نتایج علمی پژوهشی برگرفته از کرسی های نظریه پردازی در همایش ها و میزگردهای مراکز علمی ملی و بین المللی ۴ امتیاز، نقد علمی در حوزه های علوم به ویژه علوم انسانی و معارف اسلامی ۳ تا ۷ امتیاز، نوآوری در حوزه های علوم به ویژه علوم انسانی و معارف اسلامی ۳ تا ۷ امتیاز و نظریه پردازی در حوزه های علوم به ویژه علوم انسانی و معارف اسلامی ۷ تا ۱۲ امتیاز.

نظر شما