شناسهٔ خبر: 44159 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب «مبانی تربیت از دیدگاه قرآن کریم» نقد می شود

به همت حلقه تفسیر موضوعی تخصصی بینارشته ای گروه مطالعات قرآن و حدیث، نشست نقد کتاب مبانی تربیت از دیدگاه قرآن کریم نوشته حجت الاسلام دکتر محمد بهشتی برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ نشست نقد کتاب مبانی تربیت از دیدگاه قرآن کریم تالیف حجت الاسلام دکتر محمد بهشتی که به همت گروه مطالعات قرآن و حدیث پژوهشکده حکمت و دین پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به زیور چاپ آراسته شده، با حضور صاحبنظران این حوزه توسط حلقه تفسیر موضوعی تخصصی قرآن کریم عصر دوشنبه ۳ خردادماه ۹۵ در دفتر پژوهشگاه واقع در شهر مقدس قم برگزار می شود.

در این نشست علمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد بهشتی مؤلف این اثر به عنوان ارائه دهنده و حجج اسلام و المسلمین سید احمد رهنمایی عضو هیأت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و دکتر عبدالکریم بهجت پور عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

این نشست عصر دوشنبه سوم خردادماه ۹۵ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

حضور علاقه مندان در این نشست بلامانع است.

نظر شما