شناسهٔ خبر: 42875 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان

دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره از آغاز ثبت نام پنجمین دوره این مسابقات خبر داد.

 

1456838197211_5a187be8-6c75-4020-9ce2-815fae339b03.jpg

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ مهدیه شاه نظری از آغاز ثبت نام پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) خبر داد.

ثبت نام این دوره از مسابقات تا اردیبهشت ۱۳۹۵ ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه از طریق دفاتر معاونت فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور اقدام کنند.

این دوره از مسابقات نیز همانند دوره قبل در سه مرحله استانی- دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

مرحله استانی-دانشگاهی، در نیمه دوم اردیبهشت و مرحله منطقه‌ای در مهر سال آینده برگزار می‌شود. مرحله کشوری مسابقات نیز در آذر سال ۹۵ در یکی از دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

مرحله استانی-دانشگاهی در ۳۸ دانشگاه کشور برگزار می‌شود که شامل ۱۱ دانشگاه از استان تهران و ۲۷ دانشگاه از استان‌های دیگر کشور است.

علاقه‌مندان به مسابقات مناظره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات به وب سایت مسابقات ملی مناظره دانشجویی به آدرس www.ISDC.IR مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مرحله نهایی چهارمین دوره این مسابقات پس از رقابت بیش از ۱۷۰ تیم از سراسر کشور، آذر امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد که با قهرمانی تیم فراست از دانشکده فنی دانشگاه تهران همراه بود.

نظر شما