شناسهٔ خبر: 42434 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هامبورگ میزبان نمایشگاه سرمایه گذاری و گردشگری تبریز

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز از برگزاری نمایشگاه معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و گردشگری تبریز در هامبورگ آلمان خبر داد.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ 'میراعتماد عمادی' با بیان اینکه تبریز به عنوان یکی ازشهرهای پیشرو کشور در یک سال اخیر در حوزه های مختلف بین المللی حضور موفق داشته است، افزود: این نمایشگاه از امروز (۲۶ بهمن) به مدت پنج روز پذیرای بازدیدکنندگان و سرمایه گذاران کشور آلمان است.
وی به انتخاب تبریز به عنوان شهرنمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ میلادی اشاره کرد و اظهارداشت: نمایشگاه هامبورگ با بسترسازی سفارت کشورمان درآلمان و دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز فراهم شده و گام ارزنده ای در تحقق اهداف گردشگری ' تبریز ۲۰۱۸ ' است.
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، بهره گیری از تجارب عمرانی و الگوهای شهرسازی با تکیه بر هویت شهری را راهگشای ارتقای جایگاه بین المللی تبریز عنوان کرد.
وی با اشاره به افزایش چشمگیر توسعه مناسبات دیپلماسی شهری تبریز در دوران پسا تحریم افزود: گشایش هایی که در حوزه ارتباطات خارجی کشورمان به وقوع پیوسته پشتوانه توفیق های بین المللی شهر تبریز بوده و ضامن برنامه های گردشگری تبریز در چشم انداز ۲۰۱۸میلادی است.
در زمان حاضر بسیاری از دستگاه های اجرایی و ارگان های دولتی و غیر دولتی تبریز برای آماده سازی زیرساخت های گردشگری این شهر برنامه ریزی می کنند تا این شهر تاریخی میزبان مناسبی برای گردشگران کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ میلادی باشد.
تبریز با حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت، مرکز استان آذربایجان شرقی و یکی از شهرهای مهم جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

نظر شما