شناسهٔ خبر: 41105 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سلسله سخنرانی‌های «دیگری و دیگرهراسی» برگزار می‌شود

سلسله سخنرانی‌های «دیگری و دیگرهراسی» به همت انجمن فلسفی میان فرهنگی ایران با همکاری پژوهشکده فرهنگ معاصر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

 

دیگر هراسی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ انجمن فلسفی میان فرهنگی ایران با همکاری پژوهشکده فرهنگ معاصر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سلسله سخنرانی‌های «دیگری و دیگرهراسی» برگزار می‌کند.

سخنرانی‌ها «دیگری و دیگر هراسی» از ۱۳ دی تا ۹ اسفند در محل سالن اندیشه واقع در بزرگراه کردستان،خیابان ایرانشناسی (۶۴)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، برگزار می‌شود.

شرح جلسات سخنرانی به قرار زیر است: جلسه نخست، ۱۳ دی محمدرضا حسینی بهشتی با عنوان«پیش داوری و دیگر هراسی»، جلسه دوم، مالک شجاعی جشوقانی با عنوان «تجربه علوم انسانی غربی به مثابه دیگری فرهنگی در ایران معاصر» و اسدالله آژیر با عنوان «دیگری در سنت یهودی-مسیحی»، جلسه سوم، ۱۱ بهمن محمد جواد صافیان با عنوان «دیگری  جهنم است یا بهشت»، جلسه چهارم، ۲۵ بهمن نعمت الله فاضلی  با موضوع «دیگری از منظر انسان شناسی» ومهدی معین‌زاده با «سنت به مثابه دیگری» و در نهایت در جلسه پنجم ۹ اسفند بیژن عبدالکریمی و داوود اسپرهم به ترتیب با عناوین «دیگری و خود هراسی» و«دیگر هراسی و آموزه‌های عرفانی».

نظر شما