شناسهٔ خبر: 41083 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حذف آذربایجان از محافل خارجی شعر فجر و معرفی اعضای هیئت علمی در هفته آینده

رئیس بنیاد شعر و ادبیات داستانی از حذف آذربایجان از محافل خارجی شعر فجر خبر داد و گفت:‌ اعضای هیئت علمی هفته آینده معرفی خواهند شد.

 

مهدی قزلی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ مهدی قزلی رئیس بنیاد شعر و ادبیات داستانی در گفت‌وگویی از جمع‌آوری آثار منتشره در حوزه شعر در سال گذشته به منظور داوری در جشنواره فجر خبر داد و گفت:‌ رایزنی‌ها برای تشکیل هیئت علمی جایزه نیز در حال انجام است.

وی افزود:‌ با توجه به اینکه فرصت چندانی تا زمان برگزاری جشنواره باقی نمانده است،‌ هفته آینده تکلیف هیئت علمی جایزه مشخص شده و اعضا معرفی می‌شوند. این امکان وجود دارد که در میان اعضای پیشنهادی معاون فرهنگی اعضای دوره قبل نیز حضور داشته باشند.

قزلی تصریح کرد:‌ هم‌چنین دبیرجایزه نیز هفته آینده از میان اعضای هیئت علمی مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به بعد بین‌الملل جشنواره گفت:‌ امسال نیز به مانند سال گذشته به دنبال برپایی محافل شعری در خارج از کشور هستیم،‌ البته با توجه به شرایط اجرایی و وضعیت جمهوری آذربایجان در برخورد با شیعیان، قطعاً‌ در این دوره در جمهوری آذربایجان برنامه‌ای نخواهیم داشت.

قزلی تصریح کرد:‌ به دنبال این هستیم که یک کشور دیگر را جایگزین جمهوری آذربایجان کرده و محافل شعری را همچون سال گذشته در خارج از کشور دنبال کنیم.

نظر شما